-> Läs hela artikeln på NHW.se
Kom gärna med egna tanker och idéer för hur vi på bästa sätt kan använda videoformatet på NHW.se!
Tekniknörd som gillar att träna.
April 2, 2012
Jag kan börja med det som är sämst med dagens situation.
Organisationen, eller rättare sagt avsaknaden av detsamma, av dem.
Att hitta dem på hemsidan är allt annat än uppenbart, om man inte råkar snubbla över dem när man läser en artikel och på Youtube är den enda tillstymmelsen till organisation två spellistor som mest har relevans för nordic hardwares egna medarbetare.
xemacs;1296097 wrote: Jag kan börja med det som är sämst med dagens situation.
Organisationen, eller rättare sagt avsaknaden av detsamma, av dem.
Att hitta dem på hemsidan är allt annat än uppenbart, om man inte råkar snubbla över dem när man läser en artikel och på Youtube är den enda tillstymmelsen till organisation två spellistor som mest har relevans för nordic hardwares egna medarbetare.
Hej Xemacs och tack för din feedback!
Jag kan inte göra annat än att hålla med dig. Vårt nuvarande system är tyvärr trasigt på vissa sätt när det kommer till kategorisering och presentation av material. Vi kommer att lägga alla NHTV-klipp i en separat avdelning redan nu. Det kommer avsevärt förenkla navigeringen och ge bättre organisation.
Men sen har vi större planer för bättre organisation och kategorisering som vi får lov att återkomma till lite senare..
Men kort och gott, jag lovar dig att vi kommer göra stora förändringar på den här biten! 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)