January 23, 2001
Jag har varit trogen besökare i många år. Mycket hög kvalite på artiklar och nyheter. Kan mäta sig på internationell nivå när det kommer till vad som är senaste nytt. Först med antal shaders på R600 t.ex. Det är alltid lagom bra utan att försöka göra skandalnyheter alá aftonbladet som en viss stor svensk konkurrent gör.
Men, jag skriver aldrig i forumet, jag har alltid själv undrat varför, och kommit på att forumet är lite otillgängligt. Man får leta lite för att hitta det på framsidan och som ny besökare lär man inte veta att det existerar alls.
Självklart ska det inte vara för tillgängligt då risken är att det blir lite lunarstorm över det. Men lite tillgängligare borde ligga i allas intresse för att säkra sidans överlevnad.
Därför tycker jag att det vore smidigt med att lyfta fram forumet lite på framsidan, och kanske ha kommentarstrådarna synliga direkt under nyheten, även för icke inloggade. Kanske ha någon drive eller något som inkluderar forumet också som gör att lite färskt blod tittar till.
Själv har jag sällan tid till internet på samma sätt som förr, men jag ska nog försöka hänga här mer för det är ett trevligt gäng här. 🙂
November 27, 2003
Du menar typ bilden som finns på http://www.NordicHardeware.com?
Kommentarer direkt under nyheterna är en funktion som ska komma vad jag vet.
PS. Du har varit saknad 😉 PS.
//Andreas
January 23, 2001
Ja bilden på Nordichardware.com var ju bra och tydlig. Även fast jag missat den med. 😀 Skyller på att de neutrala färgerna drunknar lite när reklamer vill vara färgstarka. :p
Men ja, bara en sån liten detalj kan nog locka en och annan hårdvaruintresserad till forumen. 🙂
2 Guest(s)