Nordic Hardware har problem? Idé. :)|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Nordic Hardware har problem? Idé. :)
-Boris-
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 174
sp_UserOfflineSmall Offline
1
November 14, 2009 - 5:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag har varit trogen besökare i många år. Mycket hög kvalite på artiklar och nyheter. Kan mäta sig på internationell nivå när det kommer till vad som är senaste nytt. Först med antal shaders på R600 t.ex. Det är alltid lagom bra utan att försöka göra skandalnyheter alá aftonbladet som en viss stor svensk konkurrent gör.

Men, jag skriver aldrig i forumet, jag har alltid själv undrat varför, och kommit på att forumet är lite otillgängligt. Man får leta lite för att hitta det på framsidan och som ny besökare lär man inte veta att det existerar alls.
Självklart ska det inte vara för tillgängligt då risken är att det blir lite lunarstorm över det. Men lite tillgängligare borde ligga i allas intresse för att säkra sidans överlevnad.

Därför tycker jag att det vore smidigt med att lyfta fram forumet lite på framsidan, och kanske ha kommentarstrådarna synliga direkt under nyheten, även för icke inloggade. Kanske ha någon drive eller något som inkluderar forumet också som gör att lite färskt blod tittar till.
Själv har jag sällan tid till internet på samma sätt som förr, men jag ska nog försöka hänga här mer för det är ett trevligt gäng här. 🙂

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1237436
November 14, 2009 - 5:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Du menar typ bilden som finns på http://www.NordicHardeware.com?

Kommentarer direkt under nyheterna är en funktion som ska komma vad jag vet.

PS. Du har varit saknad 😉 PS.

//Andreas

-Boris-
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 174
1237439
November 14, 2009 - 6:35 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja bilden på Nordichardware.com var ju bra och tydlig. Även fast jag missat den med. 😀 Skyller på att de neutrala färgerna drunknar lite när reklamer vill vara färgstarka. :p

Men ja, bara en sån liten detalj kan nog locka en och annan hårdvaruintresserad till forumen. 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 561
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL