July 27, 2002
Hallå ville bara säga till er alla på forumet + moderator och admins osv 🙂
pga av den snabba hjälpte man får, jag skrev om ett problem om CS i CS.nu's forum(!) igår och sen skrev jag nyss ett likadant här och giissa jag fick svar här på 30 min och på cs.nu har jag inte ens fått nåt svar!
haha 🙂
detta forum e bäst keep up tha good work!
kram 🙂
Edit : stavfel som fan :bgrin:
April 1, 2001
Callister wrote: jag gör, för dom på cs.nu e helt odugliga, finns ett antal admins där som kan lite, men resten e fjortisar som bara sitter och irreterar
Det finns en del väldigt kunniga på cs.nu av de 16000 medlemmar i forumet, men dom visar sig inte särskilt ofta. Det är ofta så att dom som kan mycket inte bryr sig om att svara på enkla frågor som framförs på ett lipande sätt...
May 22, 2001
Iceman wrote: [quote=Callister]jag gör, för dom på cs.nu e helt odugliga, finns ett antal admins där som kan lite, men resten e fjortisar som bara sitter och irreterar
Det finns en del väldigt kunniga på cs.nu av de 16000 medlemmar i forumet, men dom visar sig inte särskilt ofta. Det är ofta så att dom som kan mycket inte bryr sig om att svara på enkla frågor som framförs på ett lipande sätt...
Håller med Icegye.. känner några av admins där.... 8)
June 17, 2001
4fun wrote: Går man in på en public server så ser man spelare som INTE är äldre än 15 år. Du hittar väldigt få BRA spelare.
Dock spelar man PCW / MIX och andra inivte saker så är det en stor skilnad!
De e därför man lirar på gamers.nu
Det är mognare och skillat folk där...
Annars har vi ju *,:.:,* 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 20, 2002
Att det finns få personer som kan något i cs.nu-forumet kan inte bli mer fel. Det finns en massa.
Jag är där ofta och eftersom det inte finns webdesign-del på detta forumet så är det perfekt att ställa sina frågor där. Man får inte många omogna svar där om man lär sig att skriva bra topics till sina trådar och skriver på ett moget sätt.
Kan ju vara därför ni inte har fått svar från de mer mogna medlemmarna i cs.nu-forumet......fundera på det.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Ja det är enkelt när man har vinner som spelar som i sin tur har andra vänner som spelar.
I min närmaste bekantskapskrets spelar bara två stycken och de spelar inte så mycket länge...spelar EQ istället.
Och bor man i större stad också är det ju ännu enklare. Jag bor i en liten by där det är små-lan max varannan månad så det är inte mycket annat jag kan göra än att spela public.
Att ni tycker det är fjanteri att spela public är ju tragiskt med tanke på att för många av oss är det enda chansen att spela varje dag med andra människor.
Att vissa förstör genom att leka och TDa på public för att de tycker det är fjanteri är just det som många irriterar sig på.
För mig är det lika viktigt att ha trevligt folk med när jag spelar oavsett om det är public eller inte.
Så tänk istället på vad NI gör då ni spelar på en publicserver och gör det trevligt för andra som kanske inte är lika lyckligt lottade som er.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
July 27, 2002
Tråkigt o höra, PCW e kul. 😛
Själv så spelar 2 av mina närmsa kompisar ofta, så vi lirar mycket PCW tillsammans, sen så har man ju polare som man känner sådär och alla spelar ju CS av dom. 😛
Här där jag bor i Upplands väsby spelar typ varenda jävel CS, värsta CS ghettot 😀
April 20, 2002
Hehe....låter som en dröm för inbitna cs-spelare.
Själv längtar jag till nästa helg då det blir LAN i grannbyn med 100+ deltagare.....ska bli roligt.
Synd man inte kör i klan så man kan vara med i cs-turneringen och skrämma slag på de andra...=)
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 1, 2001
Tintin wrote: Att det finns få personer som kan något i cs.nu-forumet kan inte bli mer fel. Det finns en massa.
Jag är där ofta och eftersom det inte finns webdesign-del på detta forumet så är det perfekt att ställa sina frågor där. Man får inte många omogna svar där om man lär sig att skriva bra topics till sina trådar och skriver på ett moget sätt.
Kan ju vara därför ni inte har fått svar från de mer mogna medlemmarna i cs.nu-forumet......fundera på det.
Jag har precis samma erfarenhet av forumet där. Skriver man bra/vettiga trådar så får man bra svar.
1 Guest(s)