September 28, 2001
Jag vill inte vara den som klagar och hackar på en sajt men efter att ha suttit 2 dagar och spanat på Nordichardware.se & Sweclockers.com så är det bara att konstatera att Nordichardware inte har uppdaterat något som helst intressant till deras Startsida till skillnad från Sweclockers som har uppdaterat med flertal nyheter.
Anledningen till att jag tar upp detta är att för drygt 1 år sedan så var Nordichardwarese No. #1 nyhetsidan för mig angående hårdvara/mjukvara inom Pc-världen, så detta är mitt sett att uttrycka min djupaste sorg över att "nordichardware.se" har blivit väldigt, väldigt dålig på att uppdatera med intressanta nyheter.
Over and Out..
February 3, 2003
June 19, 2002
Vi prioriterar inte nyheter och sådant speciellt högt nu eftersom vi satsar i princip all tid på den nya designen.
Vi har fått fler klagomål på att designen tar tid än att det händer lite så vi har prioriterat så, men vi kanske ska prioritera om nu också. Eller så kanske vi ska strunta helt i den nya designen? Bara fortsätta som förr, så att alla slutar klaga på det.
Det finns flera liknande trådar om detta ämne, läs igenom vad vi har skrivit där så får du nog de svar du letar efter.
2 Guest(s)