May 15, 2005
Tempel;1281032 wrote: När skall Invalid Token fixas?
Det är vårt lilla hustroll Tempel.. 😛
Nej men skämt och sido verkar det som att vi lyckats isolera felat ganska väl och förhoppningsvis har vi en fullständig lösning snart.
Tekniknörd som gillar att träna.
January 18, 2003
När jag loggar in kommer detta upp mellan "förhandstitt" och "i fokus". Om jag uppdaterar sidan förvinner det.
November 18, 2003
Viking1962;1283838 wrote: Jag har lite problem när jag loggar in efter uppdateringen ni gjort. När jag skriver in med namn och lösen så blir sidan vit och inget mer händer. Ibland kan jag få göra om det flera gånger innan det funkar
Jag har något liknande fel i chrome. Jag måste klicka i "kom ihåg mig" annars kan jag inte logga in.
Vill dock minnas att det var något liknande fel sist jag var inloggad, ca 5månader sedan..
Samt om jag försöker gå in i någon av de senaste trådarna via förstasidan får jag bara "No input file specified."
July 30, 2010
Snowman89;1283857 wrote: Jag har något liknande fel i chrome. Jag måste klicka i "kom ihåg mig" annars kan jag inte logga in.
Vill dock minnas att det var något liknande fel sist jag var inloggad, ca 5månader sedan..Samt om jag försöker gå in i någon av de senaste trådarna via förstasidan får jag bara "No input file specified."
Detta funkar inte för mig att jag klickar i "Kom ihåg mig". Börjar bli ganska irriterande nu faktiskt, och mitt i allt kom den där invalid token upp också :D. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag brukar inte ha några problem innan uppdateringen.
December 25, 2000
Vi verkar nog aldrig bli av med det här felet, varje gång jag tror det försvunnit så dyker det upp igen senare på grund av någon orelaterad uppdatering.
Nästa gång det händer er, både invalid token och vit sida, kan ni notera tid och datum och posta det här så hittar jag lättare i loggarna.
Tack på förhand.
June 11, 2009
emokid;1294216 wrote: Jag har problem med att Birdie-annonsen inte visas korrekt. På höger sida är det Birdie överst, men bara halva syns. Sen visas OCZ och FSP korrekt. Alla tre fungerar att klicka på.
Vilken webläsare och skärmupplösning använder du?
För mig ser det bra ut i både Chrome och IE. Emulerar jag Firefox och Opera så ser även det bra ut.
Har du testat att köra en "hard refresh" på sidan? CTRL+F5
June 11, 2009
emokid;1294222 wrote: Testade hard refresh utan framgång. Jag använder Firefox 29.0.1, 1680x1050, ABP men avstängd på denna sidan, testade även avaktiverad utan framgång.
Testade 1680x1050 och fick samma fel med radbrytningen som du beskriver.
Skickar vidare problemet till beröra. Tackar för felrapporten 🙂
June 11, 2009
Marquzz;1294497 wrote: Kan inte logga in på framsidan idag. Varför kan ni inte göra så framsidan och forumet har samma login, jävligt omständligt att ha olika, vem kom på den idén?
Har själv märkt att än fast det ser ut som att man inte är inloggad, så är man det 🙂 Det har varit problem med inloggningen en tid nu, men återigen utan att avslöja för mycket så kommer det att lösas på sikt.
Fungerar det absolut inte så kan du testa att göra en "hård uppdatering" av sidan. CTRL+F5
June 11, 2009
Wingman;1296498 wrote: Hej,
Mitt problem är att jag inte ser kommentarer om en nyhet har sådana. Är det ett redan känt problem?
Kör med senaste versionen av Chrome
Mvh
Antar då att du syftar på nyheterna som länkas på startsidan?
Det har varit lite tomt med kommentarer nu under jul/nårsledigheten, men i denna nyhet ex. finns det en kommentar. Ser du inte den?
AMD Freesync kan bli guld värt för prisvärda APU-kretsar | CES2015
1 Guest(s)