October 10, 2001
Som hårdvaruintresserad och notorisk överklockare vill jag passa på att ge er ansvariga på NH högsta betyg för en superb site! Det nya forumet är bland dom bästa jag sett och guiderna (recenssionerna) är av högsta klass! Visst finns det säkert små justeringar att göra men på det stora hela så är nog denna site klart i topp för både "datafreaks" och "vanliga dödliga" 😀 Starkt jobbat!!
July 19, 2002
YemanCool wrote: Jo! Kan inte häller göra annat än hålla med dom andra! Tycker oxå de är bland dom bästa forumen!
Bland de bästa är att allt är på svenska! lite så lätt annars när man har IG i Engelska
har ju VG i engelska men det e ju alltid bra med svenska! 😀
och era tester tycker jag mycket om men det skulle inte skada om det vore fler.....
Det är alltid lika härligt när man får sån här feedback och precis som Zennan säger är det den stora drivkraften för oss som jobbar på NH. 🙂
gurk_burk: Du har helt rätt med att vi har för få recensioner för tillfället. Det har hänt en hel del den senaste tiden och mycket jobb "bakom kulisserna" som tagit tid från oss alla. Lite trevliga saker som ny design på NH är t.ex under utveckling.
Vi håller även på att organisera om arbetet i testlabbet för att få upp fler och ännu bättre recensioner. Så det är alltså något vi är fullt medvetna om och har högsta prioritet för tillfället, räkna med fler recensioner inom en snar framtid helt enkelt! 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
1 Guest(s)