March 4, 2001
2001-06-29 09:25, skrev Pär:
inte fel.
men du kan väl fixa lite bättre grafik på NH forums loggan där uppe.
och lite bättre grafik till skriv nytt inlägg och svara på inlägg knappen.
annars va det ascoooooooooooool.t
Håller helt med, speciellt logan på huvudsidan borde bytas ut....
December 20, 2000
February 10, 2001
Hum somvanligt har jag lite önskemål
1 Rätt högt upp bör där ligga en liten reklam plats som visar att nh finns på mirc och var ni finns (finns en redan lite längre ner på sidan men den e föööör långt ner) (hum om jag inte minns fel så skulle nånn fixa till det så det var kanske inget
2 Vidare så ere kanon att ha pris prylarna och Detonator drivrutinerna på första sidan. (sparar mycket tid så låt dem ligga kvar)
3 Såg det att menyraden under nh bannern blev lite ändrad (delvis jag har vant mig vid att ha hem, recensioner, artiklar/guider osv men nu hare blivit hem forum, filarkiv.
Dock så vänjer man sig vid det (bara jag som är petig hehe
4 Jag kräver förbättring av crew sidan (hum jag vill ha era nick där annars har man inte en aning om vem man tex pratar med på mirc)
5 ahhhhhhhhhhhhhhhhh vadå reklam en banner eller ser jag fel ? Skippa det
Ujjjj vad jobbig jag e nu men ändån.
Hum ser det att nyhetsarkivet på vänsersidan inte finns kvar längre.
Vad gör ni med det? (jag tycker ni lägger det som en menyknapp under nh bannern.)
May 24, 2001
En fråga. VAD är det för fel på det utseendet som är nu då? Nu är bäst tycker jag, precis lagom mörk, enkelt att hitta, inga onödiga extra systemkrävande flash/java tillägg och sen går det fort som tusan när man är på denna server :snurr: tråkigt att vara ensam om denna åsikt bara... jaja den nya blir nog bra bara den inte är ljusare än nu
Jag gillar att den är ljusare..
Det är ser helt enkelt mer proffsigt ut..
Även om jag håller med om att våra design redan är mycket bra!
Tekniknörd som gillar att träna.
December 23, 2000
1 Guest(s)