May 24, 2001
February 11, 2001
December 19, 2000
Sidan är gjord så att man ska slippa scrolla åt höger eller vänster vid låga upplösningar.
Edit:
Jonas: kan man inte göra så att sidan ändrar sig automatiskt vid olika upplösningar?
Soltek kav-x, Tbird @ 1.4 GHz, Taisol Delta, Adaptec 2940 U2W SCSI, IBM 9,1 Gb 10k rpm scsi hd (w2k), 2 * Quantum atlas IV 18.1 Gb hd´s, 896 ram, Gf3, Plextor 40x scsi, Yamaha 4x brännare scsi, LIVE!, 6896A
[ Detta Inlägg ändrades av: Jocke den 2001-08-19 20:16 ]
December 23, 2000
Det är kräkmedel att kolla på nya designen...
iaf forumet!!!!!
Mina anledningar:
1. Får ont i ögonen med ljus bakgrundsfärg vilket resulterar till att det blir jobbigare att läsa.
2. Turkos...hallå! vad gör ni???
USCH säger jag bara!
Första sidan och så blev bra..men Forumet:
:spy: :spy: :spy :spy:
April 9, 2001
Ta och desaturera den svarta texten lite, så blir det inte så jobbigt för ögonen. Att det skulle vara fel med vit bakgrund är ju lite konstigt, för det är världens mest använda bakgrundsfärg, och inte utan anledning...
Mer luft, använd "osynliga linjer" när ni alignar hela siten, så få som möjligt.
March 16, 2001
lite som ja har funderat över:
1. den nya designen är mycket profsigare, snyggare, bättre, o som sagt, vitt e världens mäst använda bakgrundsfärg, just för att man inte får ont i ögon/huvud av att läsa det. om du får ont så e de inte färgen...
2. för att snabba upp sidan kan ni t.ex. göra alla rubriker (typ nyheter, rubriker m.m) med en o samma bakgrundsbild o vanlig html text ovanpå...... eller de går kanske inte?? eller ni fattar inte va ja menar?? o vafför använder ni inte det inbygda systemet för ramar i html? blir snabbare..
3. ni kan väll göra så att man kan komma åt fler än de 15 nyaste nyheterna t.ex. en länk längst ner på sidan med de 15 nästa...
allt detta kanske e fel å så, men va fan...
December 20, 2000
On 2001-08-20 16:21, [NH]Axzell wrote:
Det är kräkmedel att kolla på nya designen...
iaf forumet!!!!!Mina anledningar:
1. Får ont i ögonen med ljus bakgrundsfärg vilket resulterar till att det blir jobbigare att läsa.2. Turkos...hallå! vad gör ni???
USCH säger jag bara!
Första sidan och så blev bra..men Forumet:
:spy: :spy: :spy :spy:
Du är nog mer korkad än vad jag trodde....:grin:
Du vet väl att man själv kan byta skin på forumet. Tänk efter lite nästa gång innan du slänger ur dej något sådant.......
1 Guest(s)