March 19, 2003
Såg på en annan sida att de hade liten annan färg på bannern,
Denna: http://www.computerbb.org/about275.html
Kanske för att få den passa in bättre, men de kanske är bra som det är nu.
October 7, 2002
Ptja, ful vet jag inte. Den verkar vara olika beroende på användare, så det beror ju på vilken annons just du råkat få... Jag får annons på tyska...
Hur som helst, jag skulle tycka det vore bättre om den flyttade ner ett steg, till att hamna under knapparna men det är ok om den är ovanför snabbsvarsrutan (annars blir nog exponeringen ganska kass). Som någon sa är annars möjligheten att använda utrymmet till höger om komplett-bannern, men samtidigt kanske det blir lite för mycket att ha tre banners längst upp (å andra sidan kan det vara vettigt att ha alla "erbjudanden" på samma plats....
December 19, 2000
TERdON wrote: Ptja, ful vet jag inte. Den verkar vara olika beroende på användare, så det beror ju på vilken annons just du råkat få... Jag får annons på tyska...
Hur som helst, jag skulle tycka det vore bättre om den flyttade ner ett steg, till att hamna under knapparna men det är ok om den är ovanför snabbsvarsrutan (annars blir nog exponeringen ganska kass). Som någon sa är annars möjligheten att använda utrymmet till höger om komplett-bannern, men samtidigt kanske det blir lite för mycket att ha tre banners längst upp (å andra sidan kan det vara vettigt att ha alla "erbjudanden" på samma plats....
Gissar på att du får tyska banners för du har ett ipnr ur en serie som tillhör tyskland 🙂
vidare ligger den nunera där nere just för att det inte klickades på den när den låg där uppe.
February 12, 2003
Coalan wrote: [quote=JonaS]vidare ligger den nunera där nere just för att det inte klickades på den när den låg där uppe.
Jopp, större risk att man av misstag klickar på den nu 😉
Men varför öppnas inte länken i nytt fönster :s
Inga länkar öppnas i nya fönster har jag märkt, the hard way...:arg:
1 Guest(s)