September 1, 2002
Hej.
För mig verkar det som att nyheterna inte läggs in i kronologisk ordning på NH.se's framsida, med nyaste först och äldsta sist.
Det ser ut som att vissa "viktiga" nyheter blir sticky på samma sätt som viktiga trådar i forumet.
Som med allting så finns det för och nackdelar med detta:
Fördel:
Viktig information får större och längre exponering. Hjälper mig komma ihåg att delta i månadstävlingen o.s.v.
Nackdel:
Jag, i alla fall, tror instinktivt att det inte tillkommit någon mer nyhet när jag ser samma nyhet överst som när jag tidigare besökte sidan. Detta gör att jag ganska ofta missar en del nyhetsinlägg.
Vad har ni för åsikter om detta?
December 10, 2002
Jag röstar för att det ska vara som det är nu, om ni vill se nya nyheter så kolla bara på nyhetsrubrikerna längst upp ovanför själva nyheterna, där läggs dom alltid i kronologisk ordning.
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
November 29, 2001
Gamblor wrote: Nackdel:
Jag, i alla fall, tror instinktivt att det inte tillkommit någon mer nyhet när jag ser samma nyhet överst som när jag tidigare besökte sidan. Detta gör att jag ganska ofta missar en del nyhetsinlägg.Vad har ni för åsikter om detta?
Titta på "Senaste nyheter" bara, där står det i kronologisk ordning.
Simpel lösning på simpelt problem. 🙂
1 Guest(s)