September 19, 2002
Mikklo wrote: Jag har till och från kikat på annonser här under en tid, och funderar på att lägga in en annons själv. Men jag tvekar och frågar mig är det ens mödan värt med tanke på hur söndertrasade annonserna tycks bli med ovidkommande inlägg och barnsligt tjafs !
Är bara tvungen.... Du har inte funderat på att det är precis det du gör NU? Sånt här tas INTE i denna forumsdel! Vill du klaga/fråga nåt så finns det särskilda avdelningar för även detta!
May 25, 2004
[ToMaHaWk wrote: ][quote=Mikklo]Jag har till och från kikat på annonser här under en tid, och funderar på att lägga in en annons själv. Men jag tvekar och frågar mig är det ens mödan värt med tanke på hur söndertrasade annonserna tycks bli med ovidkommande inlägg och barnsligt tjafs !
Är bara tvungen.... Du har inte funderat på att det är precis det du gör NU? Sånt här tas INTE i denna forumsdel! Vill du klaga/fråga nåt så finns det särskilda avdelningar för även detta!
Jag kan på intet sett se hur jag med denna tråd kan ha slaskat ned någon annnons ?
1 Guest(s)