July 3, 2003
har liksom märkt att ni inte uppdaterat cpu-databasen på ett bra tag,
bland AMD'arna iaf, så är den senaste en Athlon XP med 133 MHz, men nu finns det ju till och med AMD's 64 FX 53 och alla de där,
så det kanske skulle va dags att uppdatera databasen?????
skulle iaf va tacksam om ni gjorde det, för det skulle väl inte innebära så himla mycke jobb eller???
(spekulerar, vet inte hur lång tid det tar...) kanske ni skulle ha en vote???
December 19, 2000
Tyvär ligger det till så att den cpu-databasen vi ha online idag är inte så lätt att uppdatera, vi har ett nytt script som är färdigt i den nya designen. Men det är lite småsaker som måste fixas innan vi släpper den nya designen. Vi väntar bland annat på vår nya server, som har dragit ut på tiden men det kommer...
July 3, 2003
keffing wrote: gah... alltid snack om den nya designen... asså jag lovar att det egentligen inte finns en ny, dom säger bara det för att slippa svara på en massa frågor... eller så kanske den finns... vem vet...
Självklart finns det en nya design, jag tror inte NH vill ljuga, skulle bara skada dem senare om det inte finns någon design.
May 22, 2001
keffing wrote: gah... alltid snack om den nya designen... asså jag lovar att det egentligen inte finns en ny, dom säger bara det för att slippa svara på en massa frågor... eller så kanske den finns... vem vet...
Klart det finns en ny.. Tror inte dom skulle ljuga om en sån sak.
July 3, 2003
DraGoN wrote: [quote=NH|Noddan]Det finns en ny jättesöt design som tar lite längre tid än väntat att utvecklas.. Den är verkligen jäättefiiiin det är så syyyynd att ni inte får se den 😛
Låter som det ska bli som på lunarstorm. 🙄 🙄 🙄 🙄
Man kan ju hoppas att det INTE blir så.. 😕
*kJaaMMisaAr* :pray:
December 19, 2000
Spindel wrote: [quote=DraGoN][quote=NH|Noddan]Det finns en ny jättesöt design som tar lite längre tid än väntat att utvecklas.. Den är verkligen jäättefiiiin det är så syyyynd att ni inte får se den 😛
hehe nja det har vi inga planer på 🙂 NordicLjunarStjorm är inte planerat, faktum är att designen och scripten har dragit ut på tiden lite för att vi inte vågar dra igång den nya designen på vår nuvarande server. Den är redan tämligen bra lastad stundtals och den nya sidan kräver troligtvis en bättre server för att kunna leverera sidor inom en tillfredställande tid...
March 10, 2002
JonaS wrote: [quote=Spindel][quote=DraGoN][quote=NH|Noddan]Det finns en ny jättesöt design som tar lite längre tid än väntat att utvecklas.. Den är verkligen jäättefiiiin det är så syyyynd att ni inte får se den 😛
hehe nja det har vi inga planer på 🙂 NordicLjunarStjorm är inte planerat, faktum är att designen och scripten har dragit ut på tiden lite för att vi inte vågar dra igång den nya designen på vår nuvarande server. Den är redan tämligen bra lastad stundtals och den nya sidan kräver troligtvis en bättre server för att kunna leverera sidor inom en tillfredställande tid...
Tycker att ni kan ha två sidor då. Inte så kul för oss som har modem...
December 18, 2001
Spindel wrote: [quote=Zyrus]Jag har modem.. Det är tråkigt! tar redan nu en par minuter att komma in på förstasidan!
Skaffa bredband då??! Varför ska andra lida för att du sitter på modem?
Jag skaffar bredband så fort det går skaffa bredband! Och det blir nog TIDIGAST i sommar..
July 3, 2003
Zyrus wrote: [quote=Spindel][quote=Zyrus]Jag har modem.. Det är tråkigt! tar redan nu en par minuter att komma in på förstasidan!
Skaffa bredband då??! Varför ska andra lida för att du sitter på modem?
Jag skaffar bredband så fort det går skaffa bredband! Och det blir nog TIDIGAST i sommar..
Okej, då får du väl läsa NHs nyhetsbrev istället i 3 månader tills du får ditt bredband?
1 Guest(s)