June 28, 2001
varje gång jag trycker på en länk bland nyheterna så öppnas det i samma fönster, vilken är ganska idiotiskt med tanke på att folk antagligen vill fortsätta vara kvar på NHs sida.
sen tycker jag det är jävligt dålig stil att ha en POPUP på denna sidan eftersom det är mkt dator folk som är här och datorfolk surfar förmodligen mkt och blir utsatta för mkt störande popups,
June 28, 2001
meh jag klickar på typ kompletts och datorbutikens och även Gteks banner ibland, om det står nått intresant.
NH har klarat sig ganska länge utan popups så jag förstår inte varför dom ska börja med det nu.
jag e lite förvånad att ingen mer stör sig på att nyheterna inte öppnas i nytt fönster, ganska säker på att det gorde det i början.
BTW banners från BRL.se tror jag det var som man fick ganska bra pröjs för, och ´folket är la mer intresearade av stereos än securitas här skulle jag gissa på.
January 4, 2001
Jo att länken öppnas i samma fönster håller jag med om, ska se vad som kan göras åt det.
Popupen behövs för att få in pengar till NH så att sidan fortfarande kan vara kvar på nätet. och det kan väll inte vara så jätte jobbigt att trycka ner en popup? Det hjälper ju NH!
1 Guest(s)