July 27, 2002
Brukar ni inte testa korten utan alla inställningar (AA och AF).
Jag tycker ni borde köra ett helt utan AA och AF test, för jag vill veta vad max fps är genom spelets "egna" inställningar och inte extra AA och AF.
Alltså inte att ni kör recensioner bara för att jag vill det utan att man kör FLER test på samma spel. :bok:
Just my point of the view.
July 22, 2003
Callister wrote: Brukar ni inte testa korten utan alla inställningar (AA och AF).
Jag tycker ni borde köra ett helt utan AA och AF test, för jag vill veta vad max fps är genom spelets "egna" inställningar och inte extra AA och AF.
Alltså inte att ni kör recensioner bara för att jag vill det utan att man kör FLER test på samma spel. :bok:
Just my point of the view.
Håller med 😛
March 5, 2002
Callister wrote: [quote=Fackamato]Skulle bara ta upp onödig tid in my opinion. Vem kör utan fsaa/aniso? Ser ju ut som skräp.
Om man t.ex bara har radeon 9600 eller något kan man ju inte köra AA och AF på helt ny spel. 🙂
Jodå, i 800 eller 1024 skall det väl gå utmärkt, beroende på spel. Men sen så handlar ju det om recensionerna, klart att korten skall testas med aniso och fsaa. Hm.........
November 6, 2001
Fackamato wrote: [quote=Callister][quote=Fackamato]Skulle bara ta upp onödig tid in my opinion. Vem kör utan fsaa/aniso? Ser ju ut som skräp.
Om man t.ex bara har radeon 9600 eller något kan man ju inte köra AA och AF på helt ny spel. 🙂
Jodå, i 800 eller 1024 skall det väl gå utmärkt, beroende på spel. Men sen så handlar ju det om recensionerna, klart att korten skall testas med aniso och fsaa. Hm.........
Jag som har TFT "måste" köra 1280x960 i Battlefield Vietnam för att det inte ska se helt dåligt ut. Då får jag runt 40fps. Ska jag sedan dra på AA och AF kan du ju räkna ut vad som händer i spelet 🙄
2 Guest(s)