January 28, 2003
Som alla trogna NHare måste ha märkt så är NH nere mer än det är uppe för tillfället, kanske en liten överdrift, men det jävliga är att det nästan är så.
Det MÅSTE bli ändring medan medlemmarna fortfarande är kvar, jag tror att fler och fler stammisar har börjat söka sig åt andra håll grund av detta.
Jag förstår situationen med pengabristen, men hur kommer den ekonomiska situationen bli om detta fortsätter??
Min personliga uppfattning är att om medlemmarna börjar svika, så kommer sponsorerna börja svika.
Vad är det för öde åt Sverige's bästa hårdvarusida och trevligaste hårdvaruforum?!?!
/Desperat Vessla...
January 28, 2003
UndaC wrote: Vår statistik visar på en uppåtgående trend så hittills är det inga problem.
Som jag svarat i ett antal andra trådar är en server på ingång men leverantören drar ut på det.
Jag tror och hoppas dock att den nya servern anländer innan Mars slut.
Uppåtgående trend bland besökarna och nyregistreringar betyder enligt mig inte att NH är utom fara. Men jag är kanske ensam om att tro att om alla med över 500 inlägg försvann härifrån så skulle NH dö, iaf för en hyffsat lång tid framöver?
Jag hoppas verkligen också det!! Annars kommer jag fan leta upp någon bro i närheten...
November 26, 2002
MrWeizel wrote: [quote=UndaC]Vår statistik visar på en uppåtgående trend så hittills är det inga problem.
Som jag svarat i ett antal andra trådar är en server på ingång men leverantören drar ut på det.
Jag tror och hoppas dock att den nya servern anländer innan Mars slut.
Uppåtgående trend bland besökarna och nyregistreringar betyder enligt mig inte att NH är utom fara. Men jag är kanske ensam om att tro att om alla med över 500 inlägg försvann härifrån så skulle NH dö, iaf för en hyffsat lång tid framöver?
Jag hoppas verkligen också det!! Annars kommer jag fan leta upp någon bro i närheten...
finns en schysst som går över till danmark.
jag tror inte att det är någon fara för forumet, man förlorar ju alltid medlemmar samtidigt som man får nya, tror det jämnar ut sig förr eller senare. de som är riktigt hängivna kommer ju knappast sluta.
February 21, 2003
Är det stigande antal besökare? Flera gånger som jag varit inne så har det bara varit 20 pers online totalt och ibland har jag varit själv i Allmänt.
Måste säga att i takt med att NH är utslaget så börjar jag få ett liv och skriver/läser inte lika mycket längre här. 🙄 😛
(jaja, skolan har en viss inverkan på att jag är här mer sällan annars ja)
January 28, 2003
Okej, det mesta låter lovande!
Var bara tvungen att skriva av mig, man kan ju kolla "NH Downtime Area" på NHU för att se hur mycket NH har varit nere senaste tiden, där står dock inte alla enskilda gånger, men det är ingen rolig läsning.
Fortfarande tycker jag ni gör ett jäkla bra jobb med sidan, vill absolut inte trycka ner er!
March 20, 2003
Varje gång nh är nere upptäcker man att det faktiskt...håll i hatten...finns andra saker att göra på det där spelet internet.
Men jag vet ju hur sysslolösa och uttråkade moderatorerna hade blivit om de inte tvingades övervaka alla trådar efter stötande kommentarer.
Och därför så känns det extra trevligt för mig att säga som min gamle vän australiensaren sa till mig en gång. Jag kommer tillbaka. Jag kommer tillbaka igen nästa uptime med himla många nya fina omogna inlägg. Go'afton, go' afton, go' afton.
2 Guest(s)