March 20, 2001
coalan wrote: Vesslan, hemligheten över att inte många av de "gamla" är att de har hittat det så kallade livet.
Det är farligt, ser du det, tveka inte skjut!
Jag livet är farligt. Ingen har ännu överlevt.
Angående att trognamedlemmar börjar svika forumet beror nog på att vissa inte har tid eller ork att stanna. Själv så tycker jag att det börjar bli lite för ungt folk som är här(personlig åsikt). Men när jag började hänga här på forumet tyckte säkert "de äldre" likadant. Sen så börjar bli ganska less att bara sitta och svara på samma frågor hela tiden. Jag skulle vilja göra nått annat här på forumet oxå.
July 27, 2002
Ogrebeast, jag tror de syftar på antal på hela siten, visst kanske det varit mindre folk i forumet men det finns ju massa som läser på första sidan bara. 🙂
Men de kanske sitter på samma databas, första sidan och forumet alltså..
Jag är kvar iaf, om det är till någon tröst. :bgrin:
Jag har faktiskt slutat hänga här på sistonde då jag har börjat med andra saker osv, men jag kollar här minst en gång om dagen iaf, troligen mer. 😀
August 16, 2002
jag måste nog hålla med om att NH har blivit tråkigare på sistone... fast det kanske beror på att man kan allt som skrivs typ... förut när man var lite n00b så var det kul att läsa o lära sig, men nu lär man sig inte längre...
sen så är det fett irriterande med folk som typ frågar om hur man klockar deras dator o vilka program man ska använda... har funnits typ en miljard såna trådar... blir så jävla irriterad...
September 23, 2002
Freeze wrote: Jag har börjat tröttna på alla Idioter(mindre vetande personer) som skrivet en 300st trådar om Hur man Klockar och varför det inte funkar och att deras processor klockar kasst.....
helt enkelt för många n00bs... :bgrin:
Det skulle bli ännu tråkigare om det bara fanns veteraner här, som kunde allt. Då skulle vi ju inte ha något forum alls...
January 28, 2003
NH|Falcon wrote: [quote=Freeze]Jag har börjat tröttna på alla Idioter(mindre vetande personer) som skrivet en 300st trådar om Hur man Klockar och varför det inte funkar och att deras processor klockar kasst.....
helt enkelt för många n00bs... :bgrin:
Det skulle bli ännu tråkigare om det bara fanns veteraner här, som kunde allt. Då skulle vi ju inte ha något forum alls...
Nja, det hade blivit rätt mycket snack i allmänt då skulle jag tippa på
Hela iden med forum som detta är ju att de som kan mycket hjälper de som kan mindre, så att de också till slut kan mycket...
1 Guest(s)