October 27, 2001
Jag får väl byta min avatar då, men jag stör mig på beslutet och på folk som inte klarar av att använda sunt förnuft.
(Ironi: Om några veckor måste vi väl ha svartvita avatarer, 50% vita och 50% svarta.)
EDIT:
Jag tycker att ni bör förbjuda avatarer med bilder innehållanden stötande material istället
Deadleg, Öwall;) m.m.
January 4, 2001
PaiN wrote: Jag får väl byta min avatar då, men jag stör mig på beslutet och på folk som inte klarar av att använda sunt förnuft.
(Ironi: Om några veckor måste vi väl ha svartvita avatarer, 50% vita och 50% svarta.)
EDIT:
Jag tycker att ni bör förbjuda avatarer med bilder innehållanden stötande material istället
Deadleg, Öwall;) m.m.
Jo visst är det trist, men nu har det tyvärr blivigt så.
Trist för folk som dig som hade en snygg diskret politisk avatar.
September 23, 2002
PaiN wrote: Jag får väl byta min avatar då, men jag stör mig på beslutet och på folk som inte klarar av att använda sunt förnuft.
EDIT:
Deadleg, Öwall;) m.m.
Vad tycker du är stötande med Deadleg och Öwalls avatarer då ?
Tyvärr har jag varken lust eller tid att kolla upp deras avatarer, men ge mig gärna länkar till dem så ska vi undersöka det. 🙂
October 27, 2001
NH|Falcon wrote: [quote=PaiN]Jag får väl byta min avatar då, men jag stör mig på beslutet och på folk som inte klarar av att använda sunt förnuft.
EDIT:
Deadleg, Öwall;) m.m.
Vad tycker du är stötande med Deadleg och Öwalls avatarer då ?
Tyvärr har jag varken lust eller tid att kolla upp deras avatarer, men ge mig gärna länkar till dem så ska vi undersöka det. 🙂
Deadleg - barn-bakdel
Öwall - ironi, jag var bara tvungen att skriva det 😉
Coore, tackar 🙂
December 25, 2000
PaiN wrote: [quote=NH|Falcon]PaiN, man kan tolka din avatar som icke vänster politik...
😀
Nu trillar jag av stolen, ska det bli förbjudet med vägskyltar också? 😉
Ja, från och med nu får man bara ha avatarer som innehåller orden "ViU är l33t", "ViU är häftig" eller "ViU är min idol", vi är snälla så vi låter er välja färger själv men det skall vara tydligt. 😀
Vill man skriva en egen komplimang till mig måste den godkännas av mig först.
2 Guest(s)