December 25, 2000
OfflineSebbe wrote: [quote=ViU]Det var troligtvis Coore som kände att han behövde ladda ner lite... eh... "mjukvara"
Inget farligt alltså bara sådant som händer ibland ^_^
Åh..., kan man eh skicka några tomma DVD till Coore? 😎 😛
Brukar gå bra, han vill dock ha betalt i natura, passa på att fråga efter specialerbjudanden för en liten fågel viskade i mitt öra att han började bli desperat, det var tydligen ingen som skickat tomma DVD;s åt honom på ett tag 😀
September 12, 2001
OfflineViU wrote: Det var troligtvis Coore som kände att han behövde ladda ner lite... eh... "mjukvara"
Nej nej...jag råkar veta att Coore vid den tidpunkten tittade på WPT och därmed så tjuvlånade han all serverkapacitet för att räkna ut hur korten skulle utfalla. 🙂
November 27, 2003
Offlineskiroy wrote: [quote=ViU]Det var troligtvis Coore som kände att han behövde ladda ner lite... eh... "mjukvara"
Nej nej...jag råkar veta att Coore vid den tidpunkten tittade på WPT och därmed så tjuvlånade han all serverkapacitet för att räkna ut hur korten skulle utfalla. 🙂
Och ändå sover han ensam. Konstigt 🙂
//Andreas
January 4, 2001
OfflineViU wrote: Det var troligtvis Coore som kände att han behövde ladda ner lite... eh... "mjukvara"
:-$
skiroy wrote: Nej nej...jag råkar veta att Coore vid den tidpunkten tittade på WPT och därmed så tjuvlånade han all serverkapacitet för att räkna ut hur korten skulle utfalla. 🙂
Ja, så var det! 😛
1 Guest(s)

Log In