September 10, 2004
Offlinejag satt precis och kollade igenom delen projekt och upptäcker att 90% av alla bilder inte finns där.
tycker att nh borde ha nån sorts ftp som klarar av att hantera bilderna som finns i den delen av forumet, men jag kanske har fel.
annars hade det ju varit nått att prioritera av nh.
/Bow
November 27, 2003
OfflineBarateaU wrote: Sa samma sak innan, kanske inte ftp direkt men att de ska gå att lägga upp på webservern.
men man skulle kunna använda galleriet för de igentligen.
Det funkar inte tyvärr då länkarna skrivs om till php-relativa länkar, men idén är inte så dum dock. Tyvärr så kan jag nog inte säga att vi har någon som kan ordna detta dock.
//Andreas
March 14, 2001
OfflineDelph1 wrote: [quote=BarateaU]Sa samma sak innan, kanske inte ftp direkt men att de ska gå att lägga upp på webservern.
Det funkar inte tyvärr då länkarna skrivs om till php-relativa länkar, men idén är inte så dum dock. Tyvärr så kan jag nog inte säga att vi har någon som kan ordna detta dock.
//Andreas
Har säkert missuppfattat något nu men det går väl umärkt att länka bilderna från en tråd till galleriet?
ex:
[Image Can Not Be Found]
November 27, 2003
OfflineSnorch wrote: [quote=Delph1][quote=BarateaU]Sa samma sak innan, kanske inte ftp direkt men att de ska gå att lägga upp på webservern.
//Andreas
Har säkert missuppfattat något nu men det går väl umärkt att länka bilderna från en tråd till galleriet?
ex:
[Image Can Not Be Found]
Du har gjort rätt 😉
//Andreas
1 Guest(s)

Log In