September 13, 2001
Är det fler än jag som har problem med Nyheterfourmet.
Det fattas trådar som jag vet ska finnas där. Nu senast skrev jag tom i en tråd, ändå kan jag inte se tråden om jag inte klickar mig in via länken på förstasidan.
Har testat med tre st browsrar, Mozilla, Opera och Konqueror och får samma fel med alla tre.
August 15, 2002
Nu ser "nyheter" ut så här för mig.
http://www12.brinkster.com/swa.....yheter.jpg
men det står att dest skall ha skrivit senaste inlägget. Om jag går via dests profil och väljer att visa alla inlägg av honom kan jag den vägen hitta tråden "Kolla din dator innan du köper GeForce FX". Men om jag går till nyheterna igen ser jag ingen sån tråd.
Det här kan väl antagligen bero på nåt dumt fel jag gör, men jag vet inte vad det skulle vara...
September 13, 2001
Så nu har jag även kollat med Lynx, och det funkade inte heller. :heart: Lynx :heart:
Iceman wrote: Är det inte så att tråden du letar efter inte har fått svar på ett tag, så att den inte ligger på sida 1 i nyhetsforumet? Kolla på nästa sida också, eller använd sökfunktionen, och sök i forumet "Nyheter". Trådar ska ju inte försvinna bara sådär
Nej, detta gäller bara nya trådar.
Jocke aka [NH wrote: Dragon]Man får gå via Nyheter för att se dom, Sagt till Jonas om detta
Du menar förstasidan va ???
BTW forumet är inte så anpassat för Lynx, ingen som känner för att rensa lite i koden eller
1 Guest(s)