July 21, 2001
Jag beställde en busringning till en kompis förut. Jag frågade honom nu om någon mysko hade ringt men inte fan hade någon det! Det var något +47 nummer som ringde och la på med en gång!
I vilket fall så funkade det inte iom att det var ett par timmar sedan jag beställde.
Det kostar ju 15.70:- per minut och en beställning kanske tar 3-4 minuter alltså kostade det ungefär 50:- för ingenting!
Jag skulle hemskt gärna vilja veta vad jag skall göra för att få kompensation för detta!
Danke på förhand!
December 19, 2000
On 2002-02-14 01:40, Way2SloW wrote:
Jag beställde en busringning till en kompis förut. Jag frågade honom nu om någon mysko hade ringt men inte fan hade någon det! Det var något +47 nummer som ringde och la på med en gång!I vilket fall så funkade det inte iom att det var ett par timmar sedan jag beställde.
Det kostar ju 15.70:- per minut och en beställning kanske tar 3-4 minuter alltså kostade det ungefär 50:- för ingenting!
Jag skulle hemskt gärna vilja veta vad jag skall göra för att få kompensation för detta!
Danke på förhand!
Det är inte samma folk som håller i NordicMobile som håller i NordicHardware, men messa mig på icq 14347436 eller maila mig på [email]henrik@nordichardware.com[/email] ska jag hjälpa dig.
PS 3-4 minuter låter ovanligt långt, det får vi också ta en titt på DS
1 Guest(s)