July 2, 2002
OfflineHejsan,
jag har även mycket rundkollande i forumet frågat mig varför
denna funktion inte finns i forumet. Systersidan NG(?) har denna i sitt forum
och vad jag vet fungerar den ganska bra med tanke på att den är så ny.
Så vad sägs?
I köp och sälj delen skulle den iaf kunna fungera för att få bort lite off-topic snack och liknande.
January 4, 2001
OfflineMULLVADEN wrote: Det har frågats efter länge.. men crew orkar typ inte lägga in det o reffererar bara till att PM/MSN/ICQ funkar bra...
Det har ingenting med ork att göra.
Många av oss har varit jäkligt upptagna det sista, vi har faktiskt liv som alla andra att sköta.
Vi har snackat en del om att lägga in denna funktionen, hur vi gör återkommer jag med.
June 17, 2002
OfflineCoore wrote: [quote=MULLVADEN]Det har frågats efter länge.. men crew orkar typ inte lägga in det o reffererar bara till att PM/MSN/ICQ funkar bra...
Det har ingenting med ork att göra.
Många av oss har varit jäkligt upptagna det sista, vi har faktiskt liv som alla andra att sköta.
Vi har snackat en del om att lägga in denna funktionen, hur vi gör återkommer jag med.
Men hur lång tid kan det ta att lägga in den?
Den e väl inbyggd i phpbb eller?? så det e väl bara att aktivera den o fixa lite länkar så e det väl klart? eller?
February 4, 2003
OfflineJag personligen hittade något enkelt "forum-hack" som jag sedan skrev om lite för att få med "en ruta där man kunde skriva anledning".
http://forum.hardvara.net/view......php?t=227
(se utropstecknet uppe i högra hörnet, där det brukar stå "citera" och så vidare)
Om ni är intresserade av "omkodningen" så kan ni höra av er, så kan jag klippa ut det.
Sen är det lite gammal "fulkod". Som att jag använder mig att
Men sånt är ju lätt att fixa för er.
Ni vet vart ni hittar mig 😛
1 Guest(s)

Log In