April 20, 2002
Jag skulle väldigt gärna vilja se en noggrann recension där ni jämför de mest vanliga och största Antivirus/mjukvarubrandväggar.
Det tycker jag är en av de svåraste sakerna att bestämma sig för och att fråga i forumet blir som att fråga vilken hårfärg som är bäst, man får hundra svar och nästan lika många olika.
Jag har länge funderat på vilken brandvägg+antivirus som är bäst tillsammans när det gäller systemresurser, p2p-program, skydd mm.
Så detta tycker jag vore en väldigt bra sak att Recensera...tycker inte ni? 😀
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Kul att fler än jag vill se detta...:D
jag är så sexig när jag gör en bra tråd
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
December 25, 2000
Var på väg att testa lite olika antivirus i VMWare och skriva en "semi-recension" till forumet, men det blev på hälften när WoW betan kom ^_^ kanske ska ta tag i det någon dag igen.
Fast det skulle ju vara trevligt med en riktigt ordentlig sak gjord av någon av våra proffs också.
April 20, 2002
Ja det tycker jag också.
Du får ligga på dem lite så ger de nog med sig snart...:D
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
Krqagyzzz wrote: jaha, nu passar det. I vanliga fall när man vill ha något med mjukvaror att göra så får man bara svaret "Vet du vad hardware betyder?"... 😛
Nä skämt och sido, gör det, det skulle vara ypperligt.
mm det är ju en hårdvarusite...:D
Men det har inte stoppat dem från att recensera såna däringa HTPC Mediadator-OSgrejer...:P
Och detta kan ju faktiskt hjälpa många att ha sina datorer igång med mindre problem.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
April 20, 2002
keffing wrote:
nordicsoftware ehm...asså om man vill se recensioner på mjukvara så kan man söka sig till såna förum
Meh...inget klagande...:D...klart du vill veta något om mjukvaror också och som sagt har de ju inte endast haft recensioner på hårdvara här.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 23, 2002
keffing wrote: [quote=Adam]Ja, lite recensioner som mjukvara (generellt) skulle va trevligt.
nordicsoftware ehm...
asså om man vill se recensioner på mjukvara så kan man söka sig till såna förum
Varför finns det då massa mjukvarudelar i forumet?
Klart som fan NH kan göra en mjukvaru recension när det finns mjukvarudelar i forumet och man kan få lika mycket hjälp med mjukvara som hårdvara på detta forum.
April 20, 2002
Ja verkligen.
Så nu väntas bara ett svar från behörig personal om att de verkligen ska ta detta i beaktning 😀
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)