July 27, 2002
Jag har faktiskt fått porr popups på NH..
Sen brukar det komma 3 ikoner på skrivbordet och i startmenyn..
har fått det två gånger hittils.. på någon månad
Först laddar det lite, sen kmr det upp en ruta om man ska trycka ja eller nej för o installera nåt skit.. jag tar nej o det försvinner
men sen är det ändå 3 ikoner
1. "Kontakt annonser, Naken röv som ikon..
2. xXx "naken brud som ikon"
3. Sen någon annan konstig
:cy:
July 18, 2003
Ja, jag tror det va napster popup här,¨på förstasidan (https://www.nordichardware.se)
Det kan ha varit referatet, men jag tror jag kom från Begäran Avbruten / 404
November 29, 2001
Callister wrote: Jag har faktiskt fått porr popups på NH..
har fått det två gånger hittils.. på någon månadFörst laddar det lite, sen kmr det upp en ruta om man ska trycka ja eller nej för o installera nåt skit.. jag tar nej o det försvinner
då har du ju spyware, det har inget med NH att göra
November 29, 2001
Frodo wrote: Ja, jag tror det va napster popup här,¨på förstasidan (https://www.nordichardware.se)
vi har iaf inget avtal med napster för tillfället, troligen kommer den någon annan stans ifrån (eller spyware)
July 18, 2003
UndaC wrote: [quote=Frodo]Ja, jag tror det va napster popup här,¨på förstasidan (https://www.nordichardware.se)
vi har iaf inget avtal med napster för tillfället, troligen kommer den någon annan stans ifrån (eller spyware)
Äh, okej, då vet jag, det är jag som spökar.
Lite OT men jag vill inte skapa ny tråd 😕 : Men är det nån som vet nåt om nya Napster?
October 27, 2001
Frodo wrote: [quote=UndaC][quote=Frodo]Ja, jag tror det va napster popup här,¨på förstasidan (https://www.nordichardware.se)
Äh, okej, då vet jag, det är jag som spökar.
Lite OT men jag vill inte skapa ny tråd 😕 : Men är det nån som vet nåt om nya Napster?
Nya napster drivs väl av "seriösa" företag som vill tjäna pengar, så det kostar nog.
Frodo, kan du gissa på varför ingen annan har en bild i sin signatur? 😉
June 23, 2002
Callister wrote: Jag har faktiskt fått porr popups på NH..
har fått det två gånger hittils.. på någon månadFörst laddar det lite, sen kmr det upp en ruta om man ska trycka ja eller nej för o installera nåt skit.. jag tar nej o det försvinner
Haha det har säkert med NH att göra.
Du har väl nåt skit, spyware typ installera ad-aware o kör så försvinner det nog ska du se. 😉
March 10, 2002
Marcan- wrote: [quote=Dehman][quote=Marcan-]Bryr mej faktiskt inte så mycket. Tittar nästan aldrig ändå. Tycker iofs att Kompletts är fett bra, får man se vad som är veckans erbjudande ju 🙂
Fyll i din E-mail på deras sida så får du det genom din E-mail. 😉 😀
Bättre här 😉
Haha...du kan ju alltid gå in och titta på kompletts hemsida. 😉
Jag har aldrig klickat på bannern. Eller jo, en gång men det var jag som slant med musen. :bgrin:
June 23, 2002
Coore wrote: Tråden flyttas till Feedback delen ist. Passar bättre här.
Jag har en idé, så slipper vi ha någon reklam alls.
Alla betalar en medlems avgift. Låter det bättre?
Nej, ingen som påstått att dem vill ha det så? Men iaf jag fattar inte hur man kan störa sig på reklamen!?
Själv tycker jag nästan det bara är lite snyggt med reklam där.
November 29, 2001
Coore wrote:
Alla betalar en medlems avgift. Låter det bättre?
Du har inte hört om de senaste planerna förstår jag... 😉
Nämen ärligt. Vissa företag är intresserade av pop ups elelr pop backs. Och om vi blir erbjudna någon sjukt hög summa kan vi ju inte tacka nej till det.
Allt går att köpa men vi har gjort klart för alla intressenter att de kommer få gräva riktigt djupt i plånboken just eftersom vi vet att ni läsatre inte tycker om skiten (och det gör ju inte vi heller).
Men om jag frågar såhär då.
Hur mycket skulle någon vara beredd att betala för ett helt reklamfritt NH?
25, 50 kronor i månaden?
Visst 50 kronor är nästan som en tidningen men vi har så himla mycket mer material att erbjuda under en månad än någon tidning.
Och givetvis hade det kunnat finnas något rabattsystem om man valde ett helt år reklamfritt.
Som en service för de som har lite pengar och som tycker att det är jättestörigt med reklam.
Bara lite tankar. Lite input vore trevligt.
1 Guest(s)