February 12, 2003
Vampis wrote: Men ursäkta mig, jag visste inte att du var tillförordnad moderator *bugar och bockar så att pannan slår i skärmen*
Det var inte det jag menade... Tänkte bara lite snällt påpeka att det var den tredje tråden idag jag såg felplacerad... No offense, alltså...;)
September 12, 2001
Pim_ wrote: [quote=JonaS]en bakup på allt väger 2,1G
Har inte hört talas om vad det där bakup är men att det skulle väga 2,1 Gigagram låter väldigt konstigt. Något som väger i storleksordningen 2100 ton hör knappast hemma i datorvärlden.
Bah....
Du vet mkt väl vad JonaS talar om.
Dummare än så är du väl inte får man verkligen hoppas.
March 20, 2003
skiroy wrote: [quote=Pim_][quote=JonaS]en bakup på allt väger 2,1G
Har inte hört talas om vad det där bakup är men att det skulle väga 2,1 Gigagram låter väldigt konstigt. Något som väger i storleksordningen 2100 ton hör knappast hemma i datorvärlden.
Bah....
Om du har läst ngt av mina inlägg under tiden jag har varit här borde du veta vad jag pratar om.
September 12, 2001
Pim_ wrote: [quote=skiroy][quote=Pim_][quote=JonaS]en bakup på allt väger 2,1G
Bah....
Om du har läst ngt av mina inlägg under tiden jag har varit här borde du veta vad jag pratar om.
Dessvärre så har jag sett alltför många av dina ivrigt ihopsamlade spaminlägg där du ivrigt påpekar idel onödigheter av alltför låg karaktär.
Jag häpnar över antalet ihopsamlade dumheter i form av onödiga inlägg i forumet man kan vräka ut sig.
En del personer har verkligen inga gränser över vad som kan spys ut, kan man tänka sig att herr Pim_ hör till den gruppen?
Jag har min åsikt och jag delar den med många.
March 20, 2003
skiroy wrote: Oja...jag emotser gärna vidare klagomål via PM.
Det vill säga om du hittar PM-knappen.
Du verkar missuppfatta en sak. Du får lämna klagomål till mig via PM, jag har inget otalt med dig som person även om du upprepade gånger bryter mot forumsreglerna och kastar ur dig patetiska förolämpningar.
March 20, 2003
skiroy wrote: Åhhh....den väntade jag på måste jag säga.
Så det har tagit (i skrivande stund 2473 inlägg) innan du har begripit att du är en simpel spammare som påpekar onödigheter.
Pim_ wrote: jag har inget otalt med dig som person även om du upprepade gånger bryter mot forumsreglerna och kastar ur dig patetiska förolämpningar
1 Guest(s)