April 26, 2003
Fler användare kanske inte behövs det beror ju lite på när man skapar en tråd. Om man till ex skapar en tråd klockan 4 på natten så får man ju garanterat inte så många svar men om man istället skapar en runt 20-21 snåret så kanske det är lite mer folk inne som svarar.
Men jag håller med om att det kan behövas lite mer mods.
March 10, 2002
Tycker att detta forumet är det där man blir trevligast bemött. Sen att man inte får svar så fort får man stå ut med. Man kan ju alltid söka så finns det garanterat någon som har haft samma problem. Jag har slutat hjälpa folk med tanke på att det är samma frågor dyker upp hela tiden.
March 20, 2001
Cezar wrote: NH forumet kan tänkas behöva flera användare som oftare kollar forumet och mer administratörer. Jag har jämfört med lite andra forum t.ex. sweclockers och märkte då att man får svar på sina trådar mycket snabbare... Ett tips bara
Man kan inte direkt styra hur många användare som ska vara inne och svara på inlägg eller hur många registrerade medlemmar man har. Dom som finns svarar på de frågor dom kan.
July 3, 2003
Cezar wrote: NH forumet kan tänkas behöva flera användare som oftare kollar forumet och mer administratörer. Jag har jämfört med lite andra forum t.ex. sweclockers och märkte då att man får svar på sina trådar mycket snabbare... Ett tips bara
Nja, tycker att man får mer vettiga svar här. Borta på Swec får man bara reda på hur man ska göra för att få reda på vad som är fel. Här får man reda på vad som är fel. Eller så är det bara jag som har haft tur på NH och otur på Swec...
1 Guest(s)