November 27, 2003
MoparPower wrote: Var får du din info? Är det Delph1... han ska ge fan i flaming, han ska bygga saker åt mig inte översätta åt NH.com
😮 😕 😮 :-k :va: O:)
Det enda jag översätter numera är nyheter iofs, i äm teh bosss know adäjs 🙂
(Var det en kompressorkyld Pentium M du skulle ha?)
//Andreas
October 31, 2003
Delph1 wrote: [quote=MoparPower]Var får du din info? Är det Delph1... han ska ge fan i flaming, han ska bygga saker åt mig inte översätta åt NH.com
//Andreas
Blev ett syftningsfel igår, jag menade att -=Flaming Seagull=- Hindras i sitt slavande för mig av översättandet. 👿 😀
November 27, 2003
MoparPower wrote: [quote=Delph1][quote=MoparPower]Var får du din info? Är det Delph1... han ska ge fan i flaming, han ska bygga saker åt mig inte översätta åt NH.com
//Andreas
Blev ett syftningsfel igår, jag menade att -=Flaming Seagull=- Hindras i sitt slavande för mig av översättandet. 👿 😀
Aha ok, då är jag med ;). Blev lite förvirrad där 🙂
//Andreas
June 19, 2002
BarateaU wrote: Undra om prisguiden slagit igenom så bra eller om folk använder buggy och pricerunner som man har varit van vid.
Det är ju rätt bra tryck i köp/sälj om man gemför mot resten av forumet och den borde prioriteras framför krims kramset.
Men det är bara min åsikt.
Givetvis så hoppar inte alla över på en timma, men vår förhoppning är givetvis att folk ska gå över till vår Prislista med tiden. Prislistan har väldigt trevliga funktioner, gruppering och är dessutom onyttigt snygg så det är då inget krimskrams, själv använder jag den ganska ofta!
October 31, 2003
NH|Noddan wrote: [quote=BarateaU]Undra om prisguiden slagit igenom så bra eller om folk använder buggy och pricerunner som man har varit van vid.
Det är ju rätt bra tryck i köp/sälj om man gemför mot resten av forumet och den borde prioriteras framför krims kramset.
Men det är bara min åsikt.
Givetvis så hoppar inte alla över på en timma, men vår förhoppning är givetvis att folk ska gå över till vår Prislista med tiden. Prislistan har väldigt trevliga funktioner, gruppering och är dessutom onyttigt snygg så det är då inget krimskrams, själv använder jag den ganska ofta!
Det ska jag göra genom att bokmärka(?) sidan och lägga på samma plats som buggy! Smart ide 😀
December 19, 2004
MoparPower wrote: [quote=Delph1][quote=MoparPower]Var får du din info? Är det Delph1... han ska ge fan i flaming, han ska bygga saker åt mig inte översätta åt NH.com
//Andreas
I plead the fifth.
1 Guest(s)