April 10, 2001
OfflineHar fått denna text på min header i programmet, A alien was here.
Och när jag kollar på about rutan så har det kommit upp ett alien ansikte som inte var där tidigare.
Nu undrar jag varför. nån som vet, detta sitter på en av mina arbetsdatorer. tilläggas skall kanske att bara jag har axess
till den datorn på jobbet. Desutom så har den slutat att arbeta. står bara conecting to seti. skall skicka paketet tror jag.
Är det så att nån utifrån kan ha hackat in och j**lats?. jag såg på filerna att dessa var senast ändrade 2001 08 09 11.10
Nån annan som fått liknande?
Ellar har jag kanske fångat ET ? 
August 9, 2001
OfflineOn 2001-08-13 10:36, Peter@20ghz wrote:
Har fått denna text på min header i programmet, A alien was here.
Och när jag kollar på about rutan så har det kommit upp ett alien ansikte som inte var där tidigare.Nu undrar jag varför. nån som vet, detta sitter på en av mina arbetsdatorer. tilläggas skall kanske att bara jag har axess
till den datorn på jobbet. Desutom så har den slutat att arbeta. står bara conecting to seti. skall skicka paketet tror jag.Är det så att nån utifrån kan ha hackat in och j**lats?. jag såg på filerna att dessa var senast ändrade 2001 08 09 11.10
Nån annan som fått liknande?
Ellar har jag kanske fångat ET ?
Är inte SETI nåt där man analyserar ljud (radiovågor) för att försöka hitta möjliga ljud från "aliens".. yuea.. 
det kanske är så att de själva har lagt in en alien om man hittar något, såfall har du gjort det va?! skicka in och hör, and let us know sen 
Rhino.

Log In