October 2, 2002
haha banna mig inte nu, jag tänkte vara lustig i två sekunder...
Tänk på hur ballt det vore om NH kunde bli som Lunarstorm, där man skulle få statuspoäng för hur många inlägg man skrivit och hur många månader man vart online... Så vad säger ni ansvariga på detta forum, är detta en bra idé?
😀 😀 😀
stormaz: För att svara på vart de recenserade produkterna tar vägen kan jag säga att det är väldigt olika. Vissa produkter stannar i testlabbet för att utgöra testmaskiner eller liknande men en del produkter skickas också tillbaka. Det är olika helt enkelt. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
June 28, 2001
hey vänta lite nu, kom just ihåg att man har haft en slags status som tex nybörjare och hedersmedlem å sånt, jag tyckte det var rätt ballt.
märkte heller inte att nån spamma pga det.
bortsett från det tycker jag lunastorm har skadat mänskligheten brutalt och det kommer nog ta jävligt många år innan folk har gett upp det.
känner en nisse som är 21 bast och är helt jävla totalt fast i komsiluk (stava) nått joggeklon av luderstorm, det är skamligt.
August 22, 2001
Starscream wrote: ett annat forum har så att när man registrerar sig så är man "Nybörjare", efter några hundra inlägg så blir man "moddare" o.s.v.
Det står ovanför avataren, där står det även om man är administratör eller nåt..
Ni som är reggad där vet vilket jag pratar om 🙂
Och du tror verkligen inte att det leder till meddelande-hysteri i jakten på att höja sin "gradbeteckning"? Jag tror att det är enklaste sättet att uppmuntra till spam... men men... gärna för mig. 8)
3 Guest(s)