September 7, 2003
jag kan inte fatta att ingen moderator har satt sitt finger ner i denna tråd!
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=82800
jag tänker mest på omröstningen, skärpning!
December 15, 2002
NH är ingen demokrati. Vi har egna regler som gäller för forumet. Hur skulle vi kunna skaffa sponsorer om vi tillåter warez? Detta har snackats om en rad gånger innan. Politiska debatter kan man föra på en rad platser, men eftersom folk inte kan sköta sig utan att ständigt kliva över gränsen kommer nog förbudet bestå i de här forumet.
September 13, 2001
Ärligt talat tycker jag att ni moderatorer är lite mesiga.
Det finns folk som gång på gång uppför sig som idioter och förstör för alla andra.
Jag har mer än en gång funderat på varför man fortfarande hänger här, nivån här har ju gått från ganska hög till lekisvarning på i många fall, under dom åren man varit här.
Tycker helt klart att ni borde banna folk oftare, så dom kanske lär sig något. Om det inte skulle hjälpa så slipper vi andra ivf att se dom ett tag.
Främja den höga nivå som fortfarande finns i vissa fall, och släng ut avskrapet som inte kan uppföra sig.
Kanske låter lite hårt, men jag tror att ni skjuter er i foten om ni inte gör det.
June 17, 2002
Chewie wrote: Ärligt talat tycker jag att ni moderatorer är lite mesiga.
Det finns folk som gång på gång uppför sig som idioter och förstör för alla andra.
Jag har mer än en gång funderat på varför man fortfarande hänger här, nivån här har ju gått från ganska hög till lekisvarning på i många fall, under dom åren man varit här.Tycker helt klart att ni borde banna folk oftare, så dom kanske lär sig något. Om det inte skulle hjälpa så slipper vi andra ivf att se dom ett tag.
Främja den höga nivå som fortfarande finns i vissa fall, och släng ut avskrapet som inte kan uppföra sig.Kanske låter lite hårt, men jag tror att ni skjuter er i foten om ni inte gör det.
Du har jävligt rätt där.. men skriver du det för tråden som trådskaparen reffererar till så har du fel.. tycker den tråden e rätt skoj... lixom en soft sak att sitta i skratta lite åt o så...
men annars finns det ju mycket skräp oxå..
March 5, 2002
Chewie wrote: Ärligt talat tycker jag att ni moderatorer är lite mesiga.
Jag har mer än en gång funderat på varför man fortfarande hänger här, nivån här har ju gått från ganska hög till lekisvarning på i många fall, under dom åren man varit här.Tycker helt klart att ni borde banna folk oftare, så dom kanske lär sig något. Om det inte skulle hjälpa så slipper vi andra ivf att se dom ett tag.
Främja den höga nivå som fortfarande finns i vissa fall, och släng ut avskrapet som inte kan uppföra sig.Kanske låter lite hårt, men jag tror att ni skjuter er i foten om ni inte gör det.
I agree to one hundred per cent.
February 4, 2003
Håller med.
Folk får hålla på alldeles för mycket med att vara "käftiga". Inte roligt.
Mer bann och mer strika regler hade kunnat öppna för möjligheten med "politisk debatt". Vilket jag tycker borde finnas, då det är intressant. I allmänt diskuteras det just nu enligt mig bara piss och bajs i princip 😛
Men det kanske är Sweclockers som man ska vända sig till i så fall om man vill höja "nivån"? För själv tycker jag mer om NH- men vissa saker gör som "Chewie" säger att man "funderar".
February 12, 2003
Spana in http://www.e-visionit.co.uk/di.....885c8112da
Där käftar dom som fasen, det roliga är att oftast är det adminsen som är med och käftar! 😀
December 18, 2001
x-per wrote: Spana in http://www.e-visionit.co.uk/di.....885c8112da
Där käftar dom som fasen, det roliga är att oftast är det adminsen som är med och käftar! 😀
hmmmmmm
"well sorry jus shut the f*ck up an do the chop an stop moanin english prick, if u were a good photoshopper u wouldnt moan, so jus do the f*ckin chop an shut the F*UCK UP"
September 7, 2003
smurfen87 wrote: ... I allmänt diskuteras det just nu enligt mig bara piss och bajs i princip ...
Abslout! det är ju precis så det är. Personer som skapar trådar för trådskapandets skull, helt meningslöst.
Nya trådar hela tiden om bara skit får en att tappa intresset. Visst tycker jag det är bra med nya trådar, men någon måtta får det väl vara ?
Ni borde dela ut temporära spamvarningar, det är väl det som skulle hjälpa mest för tillfället.
//Patrick
1 Guest(s)