Slappa regler till och från ?|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Slappa regler till och från ?
BarateaU
Member
Medlem
Forum Posts: 4597
sp_UserOfflineSmall Offline
1
April 19, 2005 - 7:59 am
sp_Permalink sp_Print

Tycker det är lite olika "flow" på moderatorerna på forumet.

Ibland är dom/ni hyperaktiva och låser och ger varningar hej villt.
Sen kan de gå flera dagar med att folk våldgästar köp&sälj delen utan att någon mod ger onda ögat.

Ähh kanske bara mitt tycke. wink

puss hej.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
875210
April 19, 2005 - 8:03 am
sp_Permalink sp_Print

Svårt att hålla järnkoll hela tiden. Ser ni överträdelser ska ni ju givetvis rapportera för allas bästa 😉

//Andreas

BarateaU
Member
Medlem
875219
April 19, 2005 - 8:09 am
sp_Permalink sp_Print

*hihi* *tihi*

oki.

[Image Can Not Be Found]

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
876054
April 20, 2005 - 1:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉
Vi har inte tid ibland helt enkelt, det blir ju tillfällen då det blir så dålig timing att ingen har tid. Det går tyvärr inte att göra så mycket åt det, skaffa fler moderatorer är en lösning, men då blir det överflöd i vanliga fall.

Som Delph1 sa så är det väldigt bra om ni rapoterar till mig eller någon annan moderator/admin när ni ser ett regelbrott, leka moderatorer själv bör ni inte göra.
Ni kan någ mig på mail/icq/msn/irc

BarateaU
Member
Medlem
876078
April 20, 2005 - 2:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉

I can't belive what im seeeeeing 😛

Klart man respekterar det.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
876285
April 20, 2005 - 7:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉

Haha, där lurade du de nästan...:P
Sen kommer du bergis ge mig en varning enbart för det här inlägget också, bara för att jävlas...:)
Nej, för att vara seriös, det är nog vääääldigt svårt att hålla koll på allt som händer, så det är bara ta det som det kommer.
Men en "rapportera till admin-länk" skulle nog inte skada, fast det ser ju å andra sidan inte så bra ut...
Yeye, jag tycker som Coore, blir bäst så...;)

Krqagyzzz
Member
Medlem
Forum Posts: 7176
876332
April 20, 2005 - 8:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: [quote=Coore]Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉

Sen kommer du bergis ge mig en varning enbart för det här inlägget också, bara för att jävlas...:)
Nej, för att vara seriös, det är nog vääääldigt svårt att hålla koll på allt som händer, så det är bara ta det som det kommer.
Men en "rapportera till admin-länk" skulle nog inte skada, fast det ser ju å andra sidan inte så bra ut...

näe, skaffa ingen "rapportera till admin", detta skulle bara generera att folk rapporterar så fort de ser något som inte stämmer in i deras smala synfält. Är det ett tillräckligt snedsteg så orkar nog folk skicka iväg ett pm.

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
876605
April 21, 2005 - 1:22 pm
sp_Permalink sp_Print

Krqagyzzz wrote: [quote=Mean Machine][quote=Coore]Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉

näe, skaffa ingen "rapportera till admin", detta skulle bara generera att folk rapporterar så fort de ser något som inte stämmer in i deras smala synfält. Är det ett tillräckligt snedsteg så orkar nog folk skicka iväg ett pm.

När du väl säger det, så...
Jo, det stämmer.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 346
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL