January 4, 2001
Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉
Vi har inte tid ibland helt enkelt, det blir ju tillfällen då det blir så dålig timing att ingen har tid. Det går tyvärr inte att göra så mycket åt det, skaffa fler moderatorer är en lösning, men då blir det överflöd i vanliga fall.
Som Delph1 sa så är det väldigt bra om ni rapoterar till mig eller någon annan moderator/admin när ni ser ett regelbrott, leka moderatorer själv bör ni inte göra.
Ni kan någ mig på mail/icq/msn/irc
February 12, 2003
Coore wrote: Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉
Haha, där lurade du de nästan...:P
Sen kommer du bergis ge mig en varning enbart för det här inlägget också, bara för att jävlas...:)
Nej, för att vara seriös, det är nog vääääldigt svårt att hålla koll på allt som händer, så det är bara ta det som det kommer.
Men en "rapportera till admin-länk" skulle nog inte skada, fast det ser ju å andra sidan inte så bra ut...
Yeye, jag tycker som Coore, blir bäst så...;)
May 17, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Coore]Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉
Sen kommer du bergis ge mig en varning enbart för det här inlägget också, bara för att jävlas...:)
Nej, för att vara seriös, det är nog vääääldigt svårt att hålla koll på allt som händer, så det är bara ta det som det kommer.
Men en "rapportera till admin-länk" skulle nog inte skada, fast det ser ju å andra sidan inte så bra ut...
näe, skaffa ingen "rapportera till admin", detta skulle bara generera att folk rapporterar så fort de ser något som inte stämmer in i deras smala synfält. Är det ett tillräckligt snedsteg så orkar nog folk skicka iväg ett pm.
February 12, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Mean Machine][quote=Coore]Tro det eller ej, men jag och mina medarbetare har andra sysselsättningar än NH... 😉
näe, skaffa ingen "rapportera till admin", detta skulle bara generera att folk rapporterar så fort de ser något som inte stämmer in i deras smala synfält. Är det ett tillräckligt snedsteg så orkar nog folk skicka iväg ett pm.
När du väl säger det, så...
Jo, det stämmer.
2 Guest(s)