August 16, 2002
kommer det ta ett halvår innan vinnarna får sina priser? bara undrar... inte för att jag kommer vinna...
sen vill jag bara visa mitt misstycke mot de deltagare som får sponsring av företag, tex datorbutiken.com... andra som tävlar har ju ingen chans i den kategorin om man inte är snuskigt rik...
November 18, 2003
keffing wrote: kommer det ta ett halvår innan vinnarna får sina priser? bara undrar... inte för att jag kommer vinna...
sen vill jag bara visa mitt misstycke mot de deltagare som får sponsring av företag, tex datorbutiken.com... andra som tävlar har ju ingen chans i den kategorin om man inte är snuskigt rik...
de där med t-shirtarna visst de va ju lite dåligt men ja tycker att de inte va hela världen men de skulle ju vart MYCKET MYCKET värre om dom inte fick deras tex vapochill först efter ett halv år de skulle vart skit kasst, håller med, sånna som stinger blivit sponsrad med allt man har ju ingen chans mot någon sån ju.
skulle gärna se en moderator kommentera om det kommer bli något sm, annars kan ni ta det via pm med mig om man bara vet vem man ska pma 🙄
1 Guest(s)