Snowman89 wrote: men varför tar ni åt er och säger att de ska komma ett sm när de tydligen inte gör det?
först säger ni att de startar 15 november sen 1 december va kommer nu? 15december o sen ställs det in?
kommer de bli nått sm eller vad håller ni på med?
Du är medveten om att det är ett antal timmar kvar på den 1 december va? Du kan väl åtminstone ge oss chansen att lägga upp det under den dag vi sagt?
Vi har haft ett par minst sagt stressiga veckor med stora planeringar för både DreamHack Winter 2004 och SMPC 2004 så ett förhastat inlägg som ditt smakar rätt illa.
Hade vi velat hade vi kunnat strunta i SMet, vi hade sluppit gå back (vilket vi gör nu), vi hade sluppit en massa gnäll, vi hade sluppit att slita r*ven av oss m.m. Men vi vill göra det för att det känns rätt och för att främja överklockning och datorentusiaster. Det kommer komma upp, så släng inte skit på oss innan vi fått chansen att lägga upp det tack.
Ursäkta om jag låter väldigt vresig men du har valt helt fel tillfälle för det här inlägget.
AarJay: Tack! 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
AarJay wrote: Anton, jag tvivlar inte på nån av er, och säger ni att det kommer, så tror jag på er att det kommer, dessutom ser jag fram emot det.... 😀
iofs är jag ofta hopplös optimist, kan ha med det att göra.... 😀
Det är skönt att du litar på oss. Men stora projekt med fasta deadlines har en tendens att bli försenade och jag har full förståelse för att folk blir irriterade när deadlines inte hålls.
Dock blir jag ledsen när man inte väntar tiden ut innan man sätter igång.
Det hade som sagt var varit lätt för oss att bara skippa det här och slippa en massa trubbel men det är tack vare själar som dig och andra som kan uppskatta, och säger att de uppskattar vad vi gör, som gör att vi fortsätter.
Det enda vi begär är en rättvis bedömning.
November 18, 2003
Anton K wrote:
Det är skönt att du litar på oss. Men stora projekt med fasta deadlines har en tendens att bli försenade och jag har full förståelse för att folk blir irriterade när deadlines inte hålls.
Dock blir jag ledsen när man inte väntar tiden ut innan man sätter igång.Det hade som sagt var varit lätt för oss att bara skippa det här och slippa en massa trubbel men det är tack vare själar som dig och andra som kan uppskatta, och säger att de uppskattar vad vi gör, som gör att vi fortsätter.
okej va bra, grejen e att jag tycker de har vart lite dåligt me info, tex så hade de räckt med att en hade skrivit i sm tråden att sidan är på gång upp nu eller så, hoppas du förstår varför man börjar fundera
Snowman89 wrote: [quote=Anton K]
Dock blir jag ledsen när man inte väntar tiden ut innan man sätter igång.Det hade som sagt var varit lätt för oss att bara skippa det här och slippa en massa trubbel men det är tack vare själar som dig och andra som kan uppskatta, och säger att de uppskattar vad vi gör, som gör att vi fortsätter.
okej va bra, grejen e att jag tycker de har vart lite dåligt me info, tex så hade de räckt med att en hade skrivit i sm tråden att sidan är på gång upp nu eller så, hoppas du förstår varför man börjar fundera
Nä jag kan förstå, vi hade tänkt köra lite "hintar" under tiden men det har inte funnits tid till det helt enkelt.
Som sagt jag förstår att man blir frustrerad men jag tycker det är dåligt att man inte ges en chans. Såna här grejer har nämligen en tendens till att blåsa upp till overkliga proportioner, och vem är det som får stå mitt i skiten? Jo jag och NH, vilket inte är så kul då vissa alltid bestämmer sig för det ena eller för det andra oavsett vad vi säger och vilka förklaringar vi har.
Priserna kommer visas upp först när sidan lanseras. Och sidan ska komma upp idag enligt planen.
Gör den inte det har något gått galet.
När under dagen kan jag inte säga, men någon gång under kvällen.
Vi finslipar nämligen anmälningsscripten, vill inte att de ska strula.
November 18, 2003
Anton K wrote: Priserna kommer visas upp först när sidan lanseras. Och sidan ska komma upp idag enligt planen.
Gör den inte det har något gått galet.När under dagen kan jag inte säga, men någon gång under kvällen.
Vi finslipar nämligen anmälningsscripten, vill inte att de ska strula.
:pray: åt er på NH och specielt dig Anton eftersom du har tagit dig tiden att svara på mina dumma frågor
September 19, 2002
Ja jag är då redo att köra för fulla muggar! Har redan tjuvstartat en aning om jag ska vara helt ärlig... 😉
Stor eloge till hela gänget som arbetar med detta, väntar ivrigt men tålmodigt på att anmäla mig & ha kul som fasen! :bgrin: Känns verkligen som ett ljus i vintermörkret ska ni veta, ÅÅÅÅ vad eggad jag är nu!
[ToMaHaWk wrote: ]Ja jag är då redo att köra för fulla muggar! Har redan tjuvstartat en aning om jag ska vara helt ärlig... 😉
Stor eloge till hela gänget som arbetar med detta, väntar ivrigt men tålmodigt på att anmäla mig & ha kul som fasen! :bgrin: Känns verkligen som ett ljus i vintermörkret ska ni veta, ÅÅÅÅ vad eggad jag är nu!
Härligt att höra! Kan även säga att våra priser för detta års mästerskap borde kunna bli ett klart ljus i vintermörkret. Eller ja.. i alla fall för dem som vinner. En annan får bara sukta.. 😛
November 18, 2003
Anton K wrote: [quote=[ToMaHaWk]]Ja jag är då redo att köra för fulla muggar! Har redan tjuvstartat en aning om jag ska vara helt ärlig... 😉
Härligt att höra! Kan även säga att våra priser för detta års mästerskap borde kunna bli ett klart ljus i vintermörkret. Eller ja.. i alla fall för dem som vinner. En annan får bara sukta.. 😛
kommer dom bli bättre elelr sämre än förra årets?
Snowman89 wrote: [quote=Anton K][quote=[ToMaHaWk]]Ja jag är då redo att köra för fulla muggar! Har redan tjuvstartat en aning om jag ska vara helt ärlig... 😉
Bättre är väl upp till var och en, men värdet på priserna är märkbart högre.
November 18, 2003
Anton K wrote: [quote=Snowman89][quote=Anton K][quote=[ToMaHaWk]]Ja jag är då redo att köra för fulla muggar! Har redan tjuvstartat en aning om jag ska vara helt ärlig... 😉
Bättre är väl upp till var och en, men värdet på priserna är märkbart högre.
:cy: o ja som tyckte dom va höga förra året 😛
1 Guest(s)