January 18, 2004
Här får det inte vara tomt, tjoho tjohej.
Edit: Bifogade filerna fungerar tydligen inte
July 30, 2010
ElecTriX;1282822 wrote: Hur går det egentligen med problemet att bifogade filer inte går att se? Sjukligt irriterande!
Jag tycker NH åtminstone stänga av funktionen tills dom fixat problemet. Vad är det för mening att folk laddar upp bilder som ingen kan se? ingen verkar heller bry sig då ingen ansvarig svarar på den här sidan 🙁
March 10, 2003
Inte fått det meddelandet alls. Får dock det ibland själv på vissa andra seriösa sidor. Tror det kan ha att göra med någon reklam eller likande som blir flaggat som spam. Vet inte hur Mozilla's system avgör detta.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 9, 2012
Det är nått fel på "startsidan" (hem).
Minst en nyhet verkar trilla bort från förstasidan när man besöker NHW.
Häromdan reagerade ja på att Western Digital nyheten var borta (nu är den tebax).
Just nu vid detta skrivande är det nyheten om AMD's viktiga och smutsiga trumfkort.
Om jag däremot istället går in i kategorin "Nyheter" istället för "Hem" så hittar jag dom borttappade nyheterna och allt verkar va i sin ordning.
Dock bara tagit en snabb titt där, så det kan lika gärna vara nån annan nyhet som istället faller bort.
February 9, 2012
Finns det nån möjlighet att gå bakåt i historik på NHW?
Huvudsidan visar en mängd nyheter, men nu har jag varit bortrest 1 vecka och märker att allt jag missat inte visas.
Det vore riktigt najs om det fanns nån funktion för att läsa alla nyheter (även historik) från huvudsidan även om dom blivit "time out". Jobbigt att sortera efter "kategori" eftersom man missar saker.
1 Guest(s)