April 8, 2008
Hej jag tycker att det skulle vara skit kul om vi hade lite fler tävlingar som smpc. Även om jag är amatör tycker jag att det har varit roligt under smpc2008 och skulle gärna se att vi hade flera sådana tävlingar.
Vet inte om det är möjligt med sponsorer eller så men det hade absolut varit roligt hoppas på det bästa 😀
Mvh//victor 😀
November 18, 2003
wictor wrote: Hej jag tycker att det skulle vara skit kul om vi hade lite fler tävlingar som smpc. Även om jag är amatör tycker jag att det har varit roligt under smpc2008 och skulle gärna se att vi hade flera sådana tävlingar.
Vet inte om det är möjligt med sponsorer eller så men det hade absolut varit roligt hoppas på det bästa 😀Mvh//victor 😀
Håller med till 100% . Det skulle vara roligt med typ "mini" pris/prestanda eller typ få lägst superpi med budget på 3k eller massa sånna med prisbegränsningar där folk kan använda sina 24/7 system och slipper köpa nya saker.
July 4, 2004
Jag tycker de skulle vara skoj med en 24/7-systemstävling där man inte får gå över rekommenderad volt osv. I ett gäng olika prisklasser som 5k, 10k, 15k, och 20k+. En tävling i månaden eller någe i den stilen. Behöver inte vara några fantastiska priser om ens några alls utom en liten notis vid sitt alias~
Mean Machine wrote: Det är ju inte riktigt bara SMPC som hållts, MSI Master Overclocking Arena-kvalen hölls ju av NH sist, även Gigabyte Open Overclocking Championship-kvalen hade åtminstone en egen forumsdel senast, även om det var TS som är närmast Gigabyte just nu. 🙂
Jag "var med" i en av dem men det var ju inte som att man hade någon chans.. mest pga bristande kunskaper 😛 Men hårdvara i den klassen är dyrt när man studerar 🙁
Annars får helt enkelt ta in mig som OC-lärling och sponsra mig med hårdvara 😎
April 8, 2008
klart vi ska ha samma avatar folders@nh is da shit
Edit nyfiken som bara den nu delph1
April 24, 2008
wictor wrote: klart vi ska ha samma avatar folders@nh is da shit
Edit nyfiken som bara den nu delph1
emokid wrote: I veckan redan. ^^ Det var snabbt!
Fan att ni ska ha samma avatar, nu ser jag inte skillnad på er :cy:
2 Guest(s)