Snabbmeny till forumen tack!|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Snabbmeny till forumen tack!
fet_loa
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1332
sp_UserOfflineSmall Offline
1
September 28, 2003 - 6:45 pm
sp_Permalink sp_Print

hade varit skönt om det funnits en snabbmeny till de olika forumen på förstasidan.. jag som e lat tycker det är jobbigt ibland att gå in på en tråd eller klicka på forumknappen för att sen kunna gå till forumen.. en sån där rullmeny som finns i varje tråd hade varit super..

4fun
Member
Medlem
Forum Posts: 2162
423642
September 29, 2003 - 11:51 am
sp_Permalink sp_Print

Funkar bra som det är skulle bara bli massa länkar och jävla rörigt finns ju en snabb meny till forumet och där listas alla "under forum"

Falcon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 901
423796
September 29, 2003 - 3:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Det finns ju redan en sådan rullmeny i alla underforum precis som 4fun skriver.

Räcker inte det och man är så lat/orkeslös så ska man fan inte sitta vid en dator och jäsa.

fet_loa
Kommer du hit ofta?
Medlem
423849
September 29, 2003 - 4:29 pm
sp_Permalink sp_Print

jaha det var ju ingen bra respons.. orkeslös är jag inte.. tidspressad är jag absolut och sitter med ett högst ostabilt radiolan så ni (ja kanske t.om. ni 🙂 ) kan förstå att en liten rullmeny (som inte innebär en massa länkar, om det gör det så förklara gärna hur du menar 4fun) hade varit bra och smidigt och tidsbesparande.. en så liten förändring kan väl inte ta så mycket av er ork att införa.. ?

Falcon
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 901
424115
September 29, 2003 - 9:49 pm
sp_Permalink sp_Print

fet_loa wrote: jaha det var ju ingen bra respons.. orkeslös är jag inte.. tidspressad är jag absolut och sitter med ett högst ostabilt radiolan så ni (ja kanske t.om. ni 🙂 ) kan förstå att en liten rullmeny (som inte innebär en massa länkar, om det gör det så förklara gärna hur du menar 4fun) hade varit bra och smidigt och tidsbesparande.. en så liten förändring kan väl inte ta så mycket av er ork att införa.. ?

Om du tittar lite längre ner till höger, så ser du en rullmeny, med alla forum.
Vad mer vill du ha ?

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
424140
September 29, 2003 - 10:23 pm
sp_Permalink sp_Print

NH|Falcon wrote: [quote=fet_loa]jaha det var ju ingen bra respons.. orkeslös är jag inte.. tidspressad är jag absolut och sitter med ett högst ostabilt radiolan så ni (ja kanske t.om. ni 🙂 ) kan förstå att en liten rullmeny (som inte innebär en massa länkar, om det gör det så förklara gärna hur du menar 4fun) hade varit bra och smidigt och tidsbesparande.. en så liten förändring kan väl inte ta så mycket av er ork att införa.. ?

Om du tittar lite längre ner till höger, så ser du en rullmeny, med alla forum.
Vad mer vill du ha ?

han vill ha en på framsidan

fet_loa
Kommer du hit ofta?
Medlem
424326
September 30, 2003 - 10:32 am
sp_Permalink sp_Print

NH|Falcon wrote: Om du tittar lite längre ner till höger, så ser du en rullmeny, med alla forum.
Vad mer vill du ha ?

ja alltså precis som jag sagt hela tiden så vill jag ha det på förstasidan.. jag har ju t.o.m. refererat till rullmenyn inne i trådarna som en bra modell..

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 436
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL