September 11, 2002
hade varit skönt om det funnits en snabbmeny till de olika forumen på förstasidan.. jag som e lat tycker det är jobbigt ibland att gå in på en tråd eller klicka på forumknappen för att sen kunna gå till forumen.. en sån där rullmeny som finns i varje tråd hade varit super..
September 11, 2002
jaha det var ju ingen bra respons.. orkeslös är jag inte.. tidspressad är jag absolut och sitter med ett högst ostabilt radiolan så ni (ja kanske t.om. ni 🙂 ) kan förstå att en liten rullmeny (som inte innebär en massa länkar, om det gör det så förklara gärna hur du menar 4fun) hade varit bra och smidigt och tidsbesparande.. en så liten förändring kan väl inte ta så mycket av er ork att införa.. ?
September 23, 2002
fet_loa wrote: jaha det var ju ingen bra respons.. orkeslös är jag inte.. tidspressad är jag absolut och sitter med ett högst ostabilt radiolan så ni (ja kanske t.om. ni 🙂 ) kan förstå att en liten rullmeny (som inte innebär en massa länkar, om det gör det så förklara gärna hur du menar 4fun) hade varit bra och smidigt och tidsbesparande.. en så liten förändring kan väl inte ta så mycket av er ork att införa.. ?
Om du tittar lite längre ner till höger, så ser du en rullmeny, med alla forum.
Vad mer vill du ha ?
August 16, 2002
NH|Falcon wrote: [quote=fet_loa]jaha det var ju ingen bra respons.. orkeslös är jag inte.. tidspressad är jag absolut och sitter med ett högst ostabilt radiolan så ni (ja kanske t.om. ni 🙂 ) kan förstå att en liten rullmeny (som inte innebär en massa länkar, om det gör det så förklara gärna hur du menar 4fun) hade varit bra och smidigt och tidsbesparande.. en så liten förändring kan väl inte ta så mycket av er ork att införa.. ?
Om du tittar lite längre ner till höger, så ser du en rullmeny, med alla forum.
Vad mer vill du ha ?
han vill ha en på framsidan
September 11, 2002
NH|Falcon wrote: Om du tittar lite längre ner till höger, så ser du en rullmeny, med alla forum.
Vad mer vill du ha ?
ja alltså precis som jag sagt hela tiden så vill jag ha det på förstasidan.. jag har ju t.o.m. refererat till rullmenyn inne i trådarna som en bra modell..
1 Guest(s)