November 27, 2003
OfflinePoontus wrote: är begränsningen i okunskap om hur man ändrar detta eller i att ni är så säkra på att det räcker?
Uppkäftighet hjälper knappast.
Ni kan ha 50 i inkorgen och 50 i Sparade. 25 i utkorgen.
Om ni har meddelanden ni vill spara under en längre tid så kan ni ju utnyttja de 50 platserna i Sparade meddelanden.
//Andreas
October 9, 2003
OfflineJag ville egentligen ha ett svar för att ni inte utökar det, beror det på att det tar för mycket plats, eller energi att ändra?
Ofta är det ju så att man vill ha kvar meddelanden och genom att ha större låda så slipper man ju rensa så förbannat ofta. Ofta är det så att en kontakt via PM landar på över 10PMs innan man kommit överens. Dom meddelanderna kan vara bra att ha kvar framöver också om det skulle hända någonting och man kan kolla vad man kommit överens om.
En annan sak jag tänkt på är att det nästan är lite för lätt att ta bort alla meddelanden. Har råkat göra det två gånger nu i skickat mappen när jag bara skulle ta bort några enstaka.
//Erik
January 4, 2001
OfflineSom det ser ut nu så har vi tyvärr väldigt begränsat med utrymme på servern. Det är inte heller så lätt att utöka det utrymmet då servern inte direkt står hemma i någons garderob och snurrar.
När vi inom en förhoppningsvis snar framtid får ny hårdvara till servern så kommer vi eventuellt att utöka korgarna.
December 17, 2005
OfflineJa mailen borde verkligen bli större, när jag sålde rätt mycket saker nu i våras var jag tvungen att skriva ner saker då mailboxen blev full stup i kvarten..
Man vill ju alltid ha kvar mail tills båda parter är nöjda, så man lätt kan kolla vad man kommit överens om osv.. Lite av ett I-problem men men..
Hoppas "nom en förhoppningsvis snar framtid" är snart 😀
November 5, 2001
OfflineBjornstrom wrote: [quote=Arny]Man kan även sköta kontakt via mail. Då krävs det bara några enstaka PM för att byta mailadresser.
Jo det är sant, men gör man många affärer är det lättare att samla dom på rätt ställe.. Annars blir det väldigt rörigt...
Om man använder gmail samlas mailen i konversationer.
Om man inte använder gmail får man helt enkelt klara sig på annat sätt
December 17, 2005
OfflineArny wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Arny]Man kan även sköta kontakt via mail. Då krävs det bara några enstaka PM för att byta mailadresser.
Jo det är sant, men gör man många affärer är det lättare att samla dom på rätt ställe.. Annars blir det väldigt rörigt...
Om man använder gmail samlas mailen i konversationer.
Om man inte använder gmail får man helt enkelt klara sig på annat sätt
Vad fasen hjälper konversationer? Då sparas ju bara all mailtrafik med just den personen i samma "tråd" men det underlättar väl inte vidare mycket precis...
1 Guest(s)

Log In