June 17, 2001
Sorry grabbar. Detta ligger på mitt bord.
Problemet är att jag är mitt i flytten och jag har pluggat som sören inför ett taxileg prov.
Ska skicka så fort jag kan.
Hoppas att ni har förståelse för detta och att ni kan bärga er ett litet tag till.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 8, 2001
[NH wrote: WIGGER]Sorry grabbar. Detta ligger på mitt bord.
Problemet är att jag är mitt i flytten och jag har pluggat som sören inför ett taxileg prov.Ska skicka så fort jag kan.
Hoppas att ni har förståelse för detta och att ni kan bärga er ett litet tag till.
lugnt!
July 11, 2002
[NH wrote: WIGGER]Sorry grabbar. Detta ligger på mitt bord.
Problemet är att jag är mitt i flytten och jag har pluggat som sören inför ett taxileg prov.Ska skicka så fort jag kan.
är dom hemtryckta? :bgrin:
June 17, 2001
Nej, dom kommer från ett riktigt tryckeri.
Jag ringde och lade beställningen på t-shirtsen i fredags. Så de borde vara klara imorgon eller på onsdag (enligt vad dom har lovat mig) så de borde gå iväg med posten senast torsdag om allt går som det ska.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Lite feedback om era t-shirts.
T-shirtsen blev klara i torsdags. Men jag har inte hunnit med att hämta upp dom (Har ingen bil) men på måndag ska jag dit och hämta dom.
/FD. Crew ffs
December 19, 2000
tjena boys, nu är t-shirtarna på väg! Ursäkta dröjsmålet, det har varit en del problem med denna första laddningen, men det är löst nu. För dom som undrar så kan vi inte sälja t-shirtar under SM:et eftersom vi inte har lov till det, men man kommer att kunna beställa efter SM:ets utgång. Men nu är dom i alla fall förra beställningen på gång. Samtliga som beställt t-shirtar borde ha dem under veckan som kommer. =)
June 17, 2001
Jag kommer att komma upp på Lördag med t-shirtsen till DH, så ni som vill ha dom då kan komma till Iceman kl 14 på Lördag rad 14, 128
Jag kommer att ha listan med mig på vilka som har betalat så leg är ett stort +
/FD. Crew ffs
February 5, 2002
2 Guest(s)