March 12, 2002
👿
SAMMA hära .
VAD FAAN HÅLLER NI PÅ MED ?
SKICKA UT SAMTLIGA T-SHIRT´s OMEDELBART.
FICK BETALA 60kr på banken bara för glädjen att (ja det kan man undra,sämsta möjliga service kanske)?
JAG HAR FORTFARANDE INTE FÅTT NÅGON t-shirt......ta ur tummen ur axxxxet å börja göra nåt istället.
man börjar surna till faktiskt.
March 12, 2002
:bgrin:
TRÖJAN KOMM NU KLOCKAN 15:00 stockholmstid -
:rollsmile:
HJÄRTLIGT TACK FÖR DEN VAR FIN....lite diskret gråaktikt tryck dock..trodde den skulle vara mera vitaktig i trycket...men.. men ...
DEN KOMM TILLSLUT IALLAFALL. (ibland kan väntan utan direkt feedback bli lite lätt enerverande - typ.):snurr:
TACK TILL ALLA BERÖRDA PARTER PÅ NORDICHARDWARE ...lessen att jag kanske brusade upp lite , men som sakt ett HJÄRTLIGT TACK TILL ER ALLA. :heart:
June 17, 2001
(-::grove^hand::-) wrote: Hallå på er!
Fick min tröja kl 10.30 typ..*jippi* blev lite besviken på trycket...Men men...*orka bry sig*...hehe..Huvudsaken e att jag har den :bgrin:
Seriöst, tyckte du inte om trycket? Jag tyckte det var kanon, diskret men det syns ändå rätt bra.
Skönt att har börjat droppa in hos folk, för det är ett par dagar sen jag skickade dom.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
BLODVITE wrote: :bgrin:
TRÖJAN KOMM NU KLOCKAN 15:00 stockholmstid -
:rollsmile:
HJÄRTLIGT TACK FÖR DEN VAR FIN....lite diskret gråaktikt tryck dock..trodde den skulle vara mera vitaktig i trycket...men.. men ...
DEN KOMM TILLSLUT IALLAFALL. (ibland kan väntan utan direkt feedback bli lite lätt enerverande - typ.):snurr:
TACK TILL ALLA BERÖRDA PARTER PÅ NORDICHARDWARE ...lessen att jag kanske brusade upp lite , men som sakt ett HJÄRTLIGT TACK TILL ER ALLA. :heart:
Har du tejp på din caps?
Skönt att du gillade den.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
August 23, 2001
[NH wrote: WIGGER][quote=(-::grove^hand::-)]Hallå på er!
Fick min tröja kl 10.30 typ..*jippi* blev lite besviken på trycket...Men men...*orka bry sig*...hehe..Huvudsaken e att jag har den :bgrin:
Seriöst, tyckte du inte om trycket? Jag tyckte det var kanon, diskret men det syns ändå rätt bra.
Skönt att har börjat droppa in hos folk, för det är ett par dagar sen jag skickade dom.
Det duger väl det gör det...Men inte va det en sån där super höjdare... Det går å leva med :blink:
Du, låt bli å rök nästa gång... :cy:
1 Guest(s)