October 22, 2002
Dehman wrote: Vet att denna fråga säkert varit uppe många gånger. Men tycker det hade varit kul med en NH-shirt. 😀
Tänkt vilken respekt man skulle få, för att inte tala om alla brudar som vill ha en. 8)
haha lär knappast tro att någon brud vet vad NH är för något..
förutom en ;)...
men det skulle faktist vara kul...typ processorn på framsidan (den som finns längst upp på hemsidan) och NH på baksidan och typ http://www.nordichardware.se på ryggen...(eller armen) 8)
November 29, 2001
Dehman wrote: [quote=UndaC]det är på G gubbar
faktum är att jag var och besökte tryckeriet för en knapp timme sedan =)
W0h0 :D:D Men kan man inte komma till Lund och hämta en i.s.f.? Om det nu är där. Känns lite onödigt att skicka 2mil. 😉
tryckeriet är i Malmö 🙂
nä men inga tröjor är tryckta ännu, just nu var jag där för att skaffa tröjor till oss i crew att ha på pressvisning eller affärsresor
aja det kommer "snart" info om NH tröjor iaf så oroa dig inte =)
March 10, 2002
UndaC wrote: [quote=Dehman][quote=UndaC]det är på G gubbar
faktum är att jag var och besökte tryckeriet för en knapp timme sedan =)
W0h0 :D:D Men kan man inte komma till Lund och hämta en i.s.f.? Om det nu är där. Känns lite onödigt att skicka 2mil. 😉
tryckeriet är i Malmö 🙂
nä men inga tröjor är tryckta ännu, just nu var jag där för att skaffa tröjor till oss i crew att ha på pressvisning eller affärsresor
aja det kommer "snart" info om NH tröjor iaf så oroa dig inte =)
Okej, men kan inte jag få köpa en bara för att jag är så speciell? 😉
December 10, 2002
hehe, självklart att man kommer att köpa en =)
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
1 Guest(s)