March 28, 2003
Många av trådarna och inläggen i NHs forum verkar vara skrivna enbart för att öka på antalet posts, och inte för att tillägga nåt i diskussionen.
Därför tycker jag att posträknaren ska tas bort helt eftersom den inte fyller något egentligt syfte.
Det tror jag skulle liva upp forumet och göra trådarna mer intressanta.
November 4, 2002
simpn wrote: Många av trådarna och inläggen i NHs forum verkar vara skrivna enbart för att öka på antalet posts, och inte för att tillägga nåt i diskussionen.
Därför tycker jag att posträknaren ska tas bort helt eftersom den inte fyller något egentligt syfte.
Det tror jag skulle liva upp forumet och göra trådarna mer intressanta.
Men snälla, det är bara småbarn som tittar på den. Jag skiter fullständigt i den. När personer postar idiotiska inlägg är beror det oftast på den personliga mognaden, inget annat.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
March 28, 2003
GeneSiS wrote: Men snälla, det är bara småbarn som tittar på den. Jag skiter fullständigt i den. När personer postar idiotiska inlägg är beror det oftast på den personliga mognaden, inget annat.
Om man tar bort den så lär antalet onödiga och överflödiga inlägg minska. Det kan du inte neka till. Även om det "bara är småbarn som tittar på den". Man lär väl känna sig mer manad att skriva "jag håller med" eller likn. bara för att få mer posts. Om man inte får det så kanske man hoppar över dessa överflödiga inlägg och inläggen blir istället mycket mer lättföljda.
Och om det nu "bara småbarn som tittar på den" så kan man väl lika gärna ta bort den?
March 28, 2003
September 28, 2003
simpn wrote: [quote=copulator][quote=fastbullit]nej, det är kul att kunna se hur många inlägg man gjort
Ett perfekt exempel. Bara citerat nån annan utan att ens kommentera dennes inlägg. :bash:
det betyder att han håller med eller tycker samma sak som mej, ganska effektivt sätt att framhäva det på tycker jag. Funkar perfekt
November 4, 2002
simpn wrote: [quote=GeneSiS]Men snälla, det är bara småbarn som tittar på den. Jag skiter fullständigt i den. När personer postar idiotiska inlägg är beror det oftast på den personliga mognaden, inget annat.
Om man tar bort den så lär antalet onödiga och överflödiga inlägg minska. Det kan du inte neka till. Även om det "bara är småbarn som tittar på den". Man lär väl känna sig mer manad att skriva "jag håller med" eller likn. bara för att få mer posts. Om man inte får det så kanske man hoppar över dessa överflödiga inlägg och inläggen blir istället mycket mer lättföljda.
Och om det nu "bara småbarn som tittar på den" så kan man väl lika gärna ta bort den?
Det skulle inte spela någon roll för mig. Det skulle räcka med antal dagar man har varit medlem.
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
March 28, 2003
fastbullit wrote: [quote=simpn][quote=copulator][quote=fastbullit]nej, det är kul att kunna se hur många inlägg man gjort
Ett perfekt exempel. Bara citerat nån annan utan att ens kommentera dennes inlägg. :bash:
det betyder att han håller med eller tycker samma sak som mej, ganska effektivt sätt att framhäva det på tycker jag. Funkar perfekt
Jo, det är sant. Men orkar man inte ens skriva "håller med", "word" etc. så tycker jag att inlägget kanske inte är så viktigt. Eftersom du redan uttryckt dig så vet vi det. Om andra tycker lika så räcker det väl med att denne röstar?
September 28, 2003
simpn wrote: [quote=fastbullit][quote=simpn][quote=copulator][quote=fastbullit]nej, det är kul att kunna se hur många inlägg man gjort
Jo, det är sant. Men orkar man inte ens skriva "håller med", "word" etc. så tycker jag att inlägget kanske inte är så viktigt. Eftersom du redan uttryckt dig så vet vi det. Om andra tycker lika så räcker det väl med att denne röstar?
alla ska väl få säga som dem tycker eller hur? Hur de säger spelar väl inte så stor roll 😕
March 14, 2004
simpn wrote: [quote=fastbullit][quote=simpn][quote=copulator][quote=fastbullit]nej, det är kul att kunna se hur många inlägg man gjort
Jo, just i den här tråden. Men inte där det inte finns en omröstning...
March 28, 2003
ocz wrote: Nej! Det är kul att se hur många inlägg man har gjort. Tycker också att det känns tryggare att bli hjälpt av en perrson som har postat 2000 inlägg än en som har postat 25. 🙄
Så när det kommer nån ny person till forumet som kan mycket mer än alla jag-har-postat-jätte-många-aftonbladet-länkar-och-kan-därför-mer-om-datorer-personer så är han inte pålitlig då? Om en person kan motivera sina uttalanden så bör väl han vara lika pålitlig som vem som helst? Eller har jag fel? 😕
March 28, 2003
BloodMan wrote: Tror nog modsen här har bra koll om man spammar eller inte, sen skiter jag också i x antal posts. kollar nästan aldrig hur många nån har eller inte.
Jomen precis. Eftersom många verkar skita i hur många inlägg man skrivit så kan man väl lika gärna ta bort funktionen eftersom den inte fyller nån egentlig funktion.
Trådarna skulle bli mycket lättare att följa.
1 Guest(s)