July 29, 2001
Ville bara tacka de ansvariga för Nordic Hardware för en utmärkt site. Lysande upplägg på forumet med aktiva moderators.
Ett stort tack även till alla medlemmar som tar sig tid att svara på vilka frågor man än kan tänkas ha. Jag har fått stor hjälp av er alla! Detta är en både underhållande och lärorik hemsida!
Väl mött även i fortsättningen!
/Coop_025
(som har en tbird 1333mhz med en temperatur i fulload på 72 grader C, vilket dock ska åtgärdas idag, mha fulltower och en extra 80mm på baksidan)
Det var härligt att höra Coop_025! Vi gör alla vårat bästa och det går väldigt bra måste jag också säga! Vill också passa på att berömma alla medlemmar som verkligen gör att detta forum håller sig på en mycket hög nivå! Fortsätt så!
Tekniknörd som gillar att träna.
August 8, 2001
On 2001-08-04 05:27, Coop_025 wrote:
Ville bara tacka de ansvariga för Nordic Hardware för en utmärkt site. Lysande upplägg på forumet med aktiva moderators.Ett stort tack även till alla medlemmar som tar sig tid att svara på vilka frågor man än kan tänkas ha. Jag har fått stor hjälp av er alla! Detta är en både underhållande och lärorik hemsida!
Väl mött även i fortsättningen!
/Coop_025
(som har en tbird 1333mhz med en temperatur i fulload på 72 grader C, vilket dock ska åtgärdas idag, mha fulltower och en extra 80mm på baksidan)
fint att höra=)...
1 Guest(s)