March 17, 2002
Är ni nöjda nu?
När ni återigen gjort så att NH måste vidta åtgärder för att det skrivs så jävla mycket skit där?
Det är iaf inte helt nerlagt som tur var.
Ni får fan skärpa er...är det så svårt att lyssna på folk eller?
ALLA fick skiten för att vissa inte kan sköta sig...
Är det så ni vill ha det (ni som skrev skit)?!
Oldschool member since 2002.
February 10, 2003
men det är också so att mycket folk tro att få betalt som den är en ny Produkt-rentav för dyrt och so.
Jag har lite tittat på allt och jag för min del köpa nytt iställe.
Begangnad,man vet alldrig vem har haft den grej ,eller hur mycket den har fått stryk genom alla överklockningar ,och att den har blivit varsamt behandlad.
sweclockers.com handhar detta bättre tycker jag.Men de som annonsera fatta inte helle det med Priset.Annonsen stå sen i flera monate där utan resultat.Folk hänvisar också till Blocket.se -de är värst vad priser angå -dyrast från alla!Jag själv har sätt grejer dyrare som i en vanlig Butik.
Alla däremåt som komma med överenskommande Priser de sälja snabbt sina grejer. Finns också bra erbjudande men frå 100 kanske 8 Stycken eller so.
Naja jag köpa nytt,är för mig förmycket risk med begangnad och för dyrt.
September 12, 2001
Ja vi är väldigt besvikna att vi måste begränsa köp/sälj på detta sätt men vi har varnat för detta!
Alltför många har inte respekterat reglerna och kanske har vi varit lite för snälla för vi vill ha lite högre i tak men det fungerade inte längre när allt fler tyvärr ej respekterade reglerna.
Så är det tyvärr. 🙁
June 20, 2002
skiroy wrote: Ja vi är väldigt besvikna att vi måste begränsa köp/sälj på detta sätt men vi har varnat för detta!
Alltför många har inte respekterat reglerna och kanske har vi varit lite för snälla för vi vill ha lite högre i tak men det fungerade inte längre när allt fler tyvärr ej respekterade reglerna.
Så är det tyvärr. 🙁
skulle man inte kunna ge folk lite "smisk" istället??? 🙂
lägga en klistrad om att allt skitsnack = ban direkt...
och sen låter ni folk åka med huvudet före...
1 Guest(s)