January 22, 2006
OfflineTjenare.
Jag funderar på varför man inte får ha en userbar i signaturen?
Det är ju snyggt och piffar upp lite grann.
EN (1) userbar på 350x19 vore väll inte helt fel? Det är ju fint så länge dom inte missbrukas.
En sån här i signaturen vore ju inte helt fel?:
[Image Can Not Be Found]
November 4, 2001
OfflineTycker att det blir lite cirkus över det hela om alla ska ha olika bilder i sina signs.
Har alltid tycket att det varit en styrka hos NH (samt flera andra svenska forum) att man skippat detta.
Känns som att meddelandet skall komma i första hand och inte vad folk har för kylflänsar osv.
January 22, 2006
OfflineCallister wrote: I den storleken är det ju fint.
Vissa forum kör ju fasen på det femdubbla i storlek - förjävligt.
Jo, det är inte direkt snyggt när signaturen tar upp upp dubbelt så mkt som det man postat, men såna här små userbars tycker iaf jag att dom borde vara tillåtna men endast i denna storleken. Och det finns ju massvis av såna, så det passar dom flesta 😉
http://www.userbars.org 😉
September 1, 2002
OfflineRäcker det inte med en avatar?
Jag är en tråkig gammal gubbe som inte förstår finessen med såna där userbars.
För att sammanfatta vad jag tycker följderna blir:
- Folk får en möjlighet att visa upp tillhörighet genom kvasi-personliga reklamskyltar
- Julgrans-banner-forum som gör text mer svårläst.
- Det blir ny grå-zon-problematik om vad som blir tillåtet eller inte gällande dessa.
- Det kommer ta längre tid att ladda varje forumsida.
Vad är det man vill utrycka med en userbar som man inte kan göra med en textbaserad signatur eller med sin avatar?
December 24, 2002
Offlineskiroy wrote: [quote=jonte_power]OT: Delph1, funderar ni på att byta fourm? har jag missat nåt här? någon nyhet/tråd? hur ska det se ut? Vilka "finesser" ska läggas till/tas bort?
Jag kan svara på detta.
Vi rensar rubbet eller nåt...typ nyfikna medlemmar som du ungefär. 😉
aj då... blir att passa sig alltså..
men nu är det ju inte jag som är nyfiken.. utan jag frågar åt en kompis.. 😉
nää men.. helt ärligt.. vet inte alls vad ni har för planer.. men kommer vi användare få vara med o påverka?
September 12, 2001
Offlinejonte_power wrote: [quote=skiroy][quote=jonte_power]OT: Delph1, funderar ni på att byta fourm? har jag missat nåt här? någon nyhet/tråd? hur ska det se ut? Vilka "finesser" ska läggas till/tas bort?
Jag kan svara på detta.
Vi rensar rubbet eller nåt...typ nyfikna medlemmar som du ungefär. 😉
aj då... blir att passa sig alltså..
men nu är det ju inte jag som är nyfiken.. utan jag frågar åt en kompis.. 😉
nää men.. helt ärligt.. vet inte alls vad ni har för planer.. men kommer vi användare få vara med o påverka?
Nja, jag vill inte säga för mycket.
Angående påverkan kan jag säga att det vi håller på med så ska ni inte behöva påverka något alls. 😉
1 Guest(s)

Log In