May 7, 2001
Jag har funderat på det här med att det ofta kommer så många olika svar i trådarna.... kunde man inte ha en funktion som jag seet på tex pellesoft (http://www.pellesoft.nu) att när författaren (eller moderator) anser att frågan/problem/el.dyl är löst kryssar man i en ruta i tråden och tråden syns sedan som *tråd löst* och den blir låst... för att undvika massa strunt i trådarna och för att i efterhand det ska vara lätt att hitta information när man söker i gamla trådar...
September 13, 2001
jokkling wrote: rent tekniskt sett så är det nog inga problem för NH-nissarna, dom e ju så duktiga så 🙂 Undrar mer om inte funktionen är en vettig idé att ha.
Hmm jag vet inte, jag gillar inte riktigt låsta trådar, en tråd ska aldrig behöva bli låst om alla skärper sig.
En tråd som dessutom är låst pga att problemet är löst är ju ännu värre.
En lösning passar ju kanske inte alla, utan det fortsätter att strula. Ska det personen starta en precis likadan tråd ?
Nä håll trådarna öppna så länge det går, tror ditt förslag bara leder till mer spam.
April 22, 2003
jokkling wrote: Hmm... ja, kanske. Jag blir bara så frustrerad när nån stackare får ett svar på en fråge efter ett eller två, kanske tre inlägg. Sen brakar helvetet loss och så kommer folk å föreslår trehundraelva andra sätt att lösa det.
men då kanske de trehundraelva sätten fukar på någon annans
2 Guest(s)