December 6, 2001
Jag har tre tankar om NH förtillfället:
1) Jag tycker det skulle finnas en egen ruta till köp och sälj forumet med "senaste trådar" på förstasidan. NH har ju det överlägset bästa köp och sälj foumet så varför inte lyfta fram det lite mer. Det verkar ju finnas plats i spalten längst till höger på förstasidan. Fast det kanske blir för rörigt med en ruta till. Om det inte blir för mycket protester kanske man kan flytta testlabbet-rutan till längst upp i vänsterspalten.
2) Det kan ju tyckas som en petitess, men jag brukar hålla koll på de forumtrådar som jag tycker är intressanta genom att lägga ett bokmärke där. Med det nya forumet måste man dock döpa varje enskilt bokmärke eftersom alla heter "Nordichardware - Forum". Det vore bra om trådens namn kunde komma med när man la ett bokmärke.
3) Nordichardware är verkligen en helt underbar sida. Snyggt, användarvänlig och skickligt gjord. Helt suberb! Tack så väldigt mycket.
April 1, 2001
Jag tror jag kan svara dig på alla tre punkterna! 🙂
1: De listorna på första sidan som kollar upp de färskaste trådarna belastar webservern en hel del, så det skulle nog bli ännu värre med ytterligare en, tyvärr. Vi har ibland tagit bort listan över senaste trådar i forumet pga för hög belastning.
2: Det är helt rätt som du säger, det borde vara så, och det ska det vara också. För ett litet tag sedan när vi bytte hela designen på sidan, då var det precis som du säger, att varje sida automatiskt får den titeln som tråden har. Något har tydligen gått galet så att det inte fungerar längre :/ Jag ska höra med vår programmerare om det.
3: Ja, tack så mycket får man väl säga. Vi gör så gott vi kan för att hålla sidan i god form 🙂
1 Guest(s)