January 12, 2001
-=Andreas=- wrote: Alltså jag tror den filuren har sett uppstyckningen som Swec gjort. Jag tror ej på den så låt det gärna vara som det är nu. De på Swec är ju inte heller särskillt nöjda med den. Det gäller både admins och användare.
Jaha, gäller det mig också då som är Chefredaktör på SweClockers? Tack för upplysningen!
July 25, 2001
Varför skulle ni annars ändra om det inte var så att nöden krävde det. Nog hade ni häldre fortsatt ha det som ni alltid haft? Dessutom så blir det numer otroligt mycket fler felpostningar.
Och jag säger inte att det gäller för chefredaktörer utan för de vanliga admins. Det är en åsikt man t.o.m kan bilda sig utan att ens registrera sig. Bara att läsa vad som skrivs.
Själv är jag mest intresserad av hårdvarubiten och bryr mig inte i disskussionen kring "Allmänna forumet". Dessutom så kan jag sist säga eftersom jag känner mig påhoppad av dig att jag tycker ni misslyckats på Swec och blivit en blandning av ngn social chattsida samtidigt som ni levererar jättebra nyhetsartiklar. Visst ert forum är bra om man håller sig borta från allmänna forumet. Jag förstår bara inte vad en hårdvarusite skall med en Politik och samhällsdebatt och Motorfordons forumdel till?
January 12, 2001
-=Andreas=- wrote: Varför skulle ni annars ändra om det inte var så att nöden krävde det. Nog hade ni häldre fortsatt ha det som ni alltid haft? Dessutom så blir det numer otroligt mycket fler felpostningar.
Och jag säger inte att det gäller för chefredaktörer utan för de vanliga admins. Det är en åsikt man t.o.m kan bilda sig utan att ens registrera sig. Bara att läsa vad som skrivs.
Själv är jag mest intresserad av hårdvarubiten och bryr mig inte i disskussionen kring "Allmänna forumet". Dessutom så kan jag sist säga eftersom jag känner mig påhoppad av dig att jag tycker ni misslyckats på Swec och blivit en blandning av ngn social chattsida samtidigt som ni levererar jättebra nyhetsartiklar. Visst ert forum är bra om man håller sig borta från allmänna forumet. Jag förstår bara inte vad en hårdvarusite skall med en Politik och samhällsdebatt och Motorfordons forumdel till?
Nu kanske vi inte borde ta denna diskuesion här. Du behöver inte känna dig påhoppad, jag blev snopen när jag läste vad du skrev. Delvis har du rätt eftersom vi gärna haft kvar forumet som det var om vi går tillbaka ett år i tiden, men eftersom allt ändras så är även vi tvugna att ändra på sidan för att anpassa oss på vad vi tror är bäst. Det har vi absolut inte ångrat oss för, inte någon admin heller som jag pratat med. Vi beslöt gemensamt och med omröstning vad vi skulle göra.
Vad vi har märkt, så behöver folk ventilera sig ibland. Annars kan det hända att fel inlägg hamnar i fel forum väldigt ofta. Om du tittar på just det allänna forumet så är de där just för att hålla resten av forumet rent, så är det. Vi anpassar oss alltså så gott vi kan till medlemmarnas krav och om man inte gillar ett forum så behöver man inte besöka det helt enkelt. Alla är olika och unika.
Våra recensioner och artiklar är det vi dock koncentrerar oss mest på (i alla fall jag) och jag tackar för att du tycker dem är bra.
1 Guest(s)