Utökning av allmäna Forum?|Feedback & idéer om NordicHardware|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Utökning av allmäna Forum?
Smirnoff
Member
Medlem
Forum Posts: 3881
sp_UserOfflineSmall Offline
1
October 20, 2002 - 7:23 pm
sp_Permalink sp_Print

Känns som allmänna forumet håller på att växa ut ur sina kläder!
lite fler sektorer i Allmänt skulle inte skada?

😛

Iceman
Member
Medlem
Forum Posts: 4735
212172
October 20, 2002 - 7:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Forumet här på NH är för datorer/hårdvara osv, därför finns ingen mening med att göra om det till ett forum för en massa allmänt snack...

-=Andreas=-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 509
212226
October 21, 2002 - 2:48 am
sp_Permalink sp_Print

Alltså jag tror den filuren har sett uppstyckningen som Swec gjort. Jag tror ej på den så låt det gärna vara som det är nu. De på Swec är ju inte heller särskillt nöjda med den. Det gäller både admins och användare.

Smirnoff
Member
Medlem
Forum Posts: 3881
212247
October 21, 2002 - 6:28 am
sp_Permalink sp_Print

ok ok

bara funderingen.

4 gävle bo jag stöter på i Nh.com foruM! 😛

Edin
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 5
212642
October 22, 2002 - 6:03 pm
sp_Permalink sp_Print

-=Andreas=- wrote: Alltså jag tror den filuren har sett uppstyckningen som Swec gjort. Jag tror ej på den så låt det gärna vara som det är nu. De på Swec är ju inte heller särskillt nöjda med den. Det gäller både admins och användare.

Jaha, gäller det mig också då som är Chefredaktör på SweClockers? Tack för upplysningen!

-=Andreas=-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 509
212744
October 22, 2002 - 10:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Varför skulle ni annars ändra om det inte var så att nöden krävde det. Nog hade ni häldre fortsatt ha det som ni alltid haft? Dessutom så blir det numer otroligt mycket fler felpostningar.

Och jag säger inte att det gäller för chefredaktörer utan för de vanliga admins. Det är en åsikt man t.o.m kan bilda sig utan att ens registrera sig. Bara att läsa vad som skrivs.

Själv är jag mest intresserad av hårdvarubiten och bryr mig inte i disskussionen kring "Allmänna forumet". Dessutom så kan jag sist säga eftersom jag känner mig påhoppad av dig att jag tycker ni misslyckats på Swec och blivit en blandning av ngn social chattsida samtidigt som ni levererar jättebra nyhetsartiklar. Visst ert forum är bra om man håller sig borta från allmänna forumet. Jag förstår bara inte vad en hårdvarusite skall med en Politik och samhällsdebatt och Motorfordons forumdel till?

Edin
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 5
212826
October 23, 2002 - 9:33 am
sp_Permalink sp_Print

-=Andreas=- wrote: Varför skulle ni annars ändra om det inte var så att nöden krävde det. Nog hade ni häldre fortsatt ha det som ni alltid haft? Dessutom så blir det numer otroligt mycket fler felpostningar.

Och jag säger inte att det gäller för chefredaktörer utan för de vanliga admins. Det är en åsikt man t.o.m kan bilda sig utan att ens registrera sig. Bara att läsa vad som skrivs.

Själv är jag mest intresserad av hårdvarubiten och bryr mig inte i disskussionen kring "Allmänna forumet". Dessutom så kan jag sist säga eftersom jag känner mig påhoppad av dig att jag tycker ni misslyckats på Swec och blivit en blandning av ngn social chattsida samtidigt som ni levererar jättebra nyhetsartiklar. Visst ert forum är bra om man håller sig borta från allmänna forumet. Jag förstår bara inte vad en hårdvarusite skall med en Politik och samhällsdebatt och Motorfordons forumdel till?

Nu kanske vi inte borde ta denna diskuesion här. Du behöver inte känna dig påhoppad, jag blev snopen när jag läste vad du skrev. Delvis har du rätt eftersom vi gärna haft kvar forumet som det var om vi går tillbaka ett år i tiden, men eftersom allt ändras så är även vi tvugna att ändra på sidan för att anpassa oss på vad vi tror är bäst. Det har vi absolut inte ångrat oss för, inte någon admin heller som jag pratat med. Vi beslöt gemensamt och med omröstning vad vi skulle göra.

Vad vi har märkt, så behöver folk ventilera sig ibland. Annars kan det hända att fel inlägg hamnar i fel forum väldigt ofta. Om du tittar på just det allänna forumet så är de där just för att hålla resten av forumet rent, så är det. Vi anpassar oss alltså så gott vi kan till medlemmarnas krav och om man inte gillar ett forum så behöver man inte besöka det helt enkelt. Alla är olika och unika.

Våra recensioner och artiklar är det vi dock koncentrerar oss mest på (i alla fall jag) och jag tackar för att du tycker dem är bra.

Mathias_2
Member
Medlem
Forum Posts: 4544
213311
October 24, 2002 - 8:08 pm
sp_Permalink sp_Print

Nej! Utöka inte forumen. På swec är det bara jobbigt Tar ju en halv dag att titta igenom forumen.

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
218276
November 10, 2002 - 5:21 pm
sp_Permalink sp_Print

jag diggar almänt forumet skarpt

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 543
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL