June 27, 2002
Sitter här och läser på sidan men alltså ni skrive rju aldrig nåt om alla nyheter som kommer.
Surfar in på sweclockers.se och ser att de skriver så fingrarna glöder. Förr hade ni massor av nyheter och recensioner men nu nästan inget...jag tror jag ska konvertera över till mitt gammla ställe igen...Fy på er ni var ju så bra.
February 12, 2002
Allting handlar inte om vem som har den finaste röda lilla brandbilen eller vems pappa som har det häftigaste jobbet, vi måste ju se till det vi har här. Den gemenskap vi byggtupp, de människor vi lärt oss lita på, de människor vi idag kan kalla våra brödrer och systrar.
Kan ni verkligen tänka er att byta detta mot att få de ni pekar på idag istället för att få käna länktan av att få det imorgon? Sänka er till en nivå som inte ens understår en hörnkvinna? Skäms på er!
ps. fel forumsdel.. ds.
February 12, 2002
Redfaction wrote: Detta är ju allmänt.:) sen finns det väldigt många noobs här minst lika många som där.
https://www.nordichardware.se/.....m.php?f=18
Noobs? Skulle heldre säga att det stället svämmar över av Guds lite mindre begåvade barn.
September 18, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Allting handlar inte om vem som har den finaste röda lilla brandbilen eller vems pappa som har det häftigaste jobbet, vi måste ju se till det vi har här. Den gemenskap vi byggtupp, de människor vi lärt oss lita på, de människor vi idag kan kalla våra brödrer och systrar.
Kan ni verkligen tänka er att byta detta mot att få de ni pekar på idag istället för att få käna länktan av att få det imorgon? Sänka er till en nivå som inte ens understår en hörnkvinna? Skäms på er!ps. fel forumsdel.. ds.
Det är klart att man läser fler recentioner på sweclockers nu än vanligt,, för som sagt att det kommer sällan något nytt här. MEN jag klaga bara på det. Inte på forumet, det överger jag aldrig! (nästan iaf, 😉 ) Forumet här anser jag bättre,, eller rättare sagt folket som är här.
Ny design? Låter intresant. 🙂
September 18, 2002
NH|Noddan wrote: Det är sant att det inte är så mycket nytt material just nu, det beror på att vi lägger en stor del av energin på att fixa klart den nya designen.
Men ni klagar ju samtidigt på att designen inte kommer upp tillräckligt snabbt. Hur vill ni ha det?
Jag har inte hört något om designen,, lite konstigt.. Jag menar inte att säga att ni gör ett dåligt jobb! 🙂 Som jag tidigre skrev, allting här håller en hög och bra klass 🙂 Men då vet vi, eller iaf jag varför det är som det är nu 😀
September 18, 2002
Json_81 wrote: Sen så finns ju faktiskt möjligheten att kolla båda sidorna.
Är väl inte så jobbigt att ha 2 fönster uppe? eller att först kolla ena sidan och sedan andra?
Det är ju så man gör,, eller inte riktigt,, läser alla recentioner på båda ställen, och forumet då är man här 😀
July 3, 2003
NH|Noddan wrote: Det är sant att det inte är så mycket nytt material just nu, det beror på att vi lägger en stor del av energin på att fixa klart den nya designen.
Men ni klagar ju samtidigt på att designen inte kommer upp tillräckligt snabbt. Hur vill ni ha det?
Hmm... alla i redaktionen måste väl inte pilla i designen? Skriv ni era recensioner med mera och låt webmastern sköta sitt
1 Guest(s)