July 27, 2002
Spindel wrote: [quote=Callister]Ser att du blivit Moderator Maniacblue, mycket najs. 🙂
Du och denstore, snart har NH de bästa moderatorerna. :bgrin:
EDIT: Måste också nämna Coore som googlade fint efter mitt program, men han har ju varit med ett tag. 🙂
Än har de inte frågat mig 😛
:D/ Inga nordicgamers l*der som moderatorer här på NH.
July 3, 2003
Callister wrote: [quote=Spindel][quote=Callister]Ser att du blivit Moderator Maniacblue, mycket najs. 🙂
Du och denstore, snart har NH de bästa moderatorerna. :bgrin:
EDIT: Måste också nämna Coore som googlade fint efter mitt program, men han har ju varit med ett tag. 🙂
Än har de inte frågat mig 😛
:D/ Inga nordicgamers l*der som moderatorer här på NH.
FFS är inte med i NG!! 👿
June 19, 2002
Spindel wrote: [quote=NH|Noddan]Det är sant att det inte är så mycket nytt material just nu, det beror på att vi lägger en stor del av energin på att fixa klart den nya designen.
Men ni klagar ju samtidigt på att designen inte kommer upp tillräckligt snabbt. Hur vill ni ha det?
Hmm... alla i redaktionen måste väl inte pilla i designen? Skriv ni era recensioner med mera och låt webmastern sköta sitt
Vi har ingen som bara är en webmaster.
Det är en massa jobb att göra, vi har lagt ner otroligt mycket tid på det och mer behövs.
Dessutom kommer det ju klagomål på att vi ska uppdatera cpu-databasen och skynda oss, det är lagom roligt att det är negativa kommentarer när det tar lång tid med någonting som tar väldigt lång tid. Det är ännu tråkigare när det blir negativa kommentarer för att vi tar oss tid till det.
November 29, 2001
Vi la upp 7 recensioner/artiklar + en krönika + månadstävlingen under Februari, enligt Swecs lista har de lagt upp 6 stycken recensioner/artiklar under Februari.
Dessutom bör man nog också ta en titt på hur många produkter varje recensioner innehåller. Samt vilken typ av produkter det är.
Vad är häftigast två recensioner på vars ett moderkort eller en recension på tio moderkort? Vad känns mest värt att läsa en grafikkortsroundup eller en recension av en IDE-kabel.
(Menar inte alls att det är något sådant förhållande NH vs. Swec men vissa månader när vi får upp mycket kan det ju vara för att det är simpla grejer som recenseras i stand alone recensioner osch vise versa.)
Men visst Mars har varit slött, vi jobbar för fullt på att få upp den nya designen och implementera lite nya features. Dessutom jobbar alla stenhårt med att överföra alla gamla recensioner till den nya designen. Det är definitivt inget enmansjobb.
Det är ett medvetet val, bättre att vi tar smällen på en gång än att det dröjer ett halvår innan "NH 4.0"kommer upp tycker vi.
BTW så har vi sökt nyhetsskribenter på senaste tiden men det var inte många av er läsare som ansökte.
Är ni sugna på att hjälpa till är det bara att ni hör av er till mig eller någon annan i crew.
Min address är: [email]antonn@nordichardware.com[/email]
August 16, 2002
asså... det kommer väl att finnas en "match-making" funtktion i den nya designen va? sen så måste alla ju få en gästbok och ett eget krypin...
ne men asså det har snackats en massa om den nya designen typ att den ska bota cancer o allt möjligt, men jag lovar att det egentligen inte finns en ny design... NH crew anväder det som en ursäkt för att slöa på jobbet... eller så finns den o kommer rocka totalt... vem vet...
1 Guest(s)