September 30, 2007
OfflineHej,
Jag skapade ett konto (sigtrap) för att svara på ett hårdvaruinlägg. Jag gav ett svar och ställde en fråga som jag senare fick svar på men nu är både tråden och mitt kontot väck??? Jag har skapat ett nytt konto med samma namn.
Har det varit en databaskrash och när man återställde den så försvann delar av forumet?
Jag har väl inte gjort något offensive?
Mvh
//Sigtrap
December 24, 2002
Offlinesigtrap wrote: Hej,
Jag skapade ett konto (sigtrap) för att svara på ett hårdvaruinlägg. Jag gav ett svar och ställde en fråga som jag senare fick svar på men nu är både tråden och mitt kontot väck??? Jag har skapat ett nytt konto med samma namn.
Har det varit en databaskrash och när man återställde den så försvann delar av forumet?
Jag har väl inte gjort något offensive?
Mvh
//Sigtrap
Databasen är lite sisåsdär för tillfället, tror att det kan vara det...
September 30, 2007
OfflineSkumt,
Här är mailet från den 27/9:
------------------
To: min_registrerade_email
Subject: Welcome to NordicHardware Forums
Reply-to: [email]forums@nordichardware.com[/email]
From: [email]forums@nordichardware.com[/email]
Message-ID: <89f8d9018fa2525366dbb078e7f5614e@www.nordichardware.com>
MIME-Version: 1.0
Content-type: text/plain; charset=iso-8859-1
Content-transfer-encoding: 8bit
Date: Thu, 27 Sep 2007 12:25:34 +0200
Welcome to NordicHardware Forums
Please keep this email for your records. Your account information is as follows:
----------------------------
Username: Sigtrap
Password: *****
----------------------------
Your account is currently inactive. You cannot use it until you visit the following link:
https://www.nordichardware.com/forum/profile.php?mode=activate&u=110911&act_key=*******
Please do not forget your password as it has been encrypted in our database and we cannot retrieve it for you. However, should you forget your password you can request a new one which will be activated in the same way as this account.
Thank you for registering.
--
Yours,
NordicHardware Crew
-------------------------
Så jag vet att jag inte har drömt 😉
Mvh
//Sigtrap
1 Guest(s)

Log In